Posledné recenzie (39)
Krvavá hostina (2005)
Nemozem si pomoct, ale uz dlhsiu dobu som nevidel nieco tak nudne a hrozne. Mal to byt horo, ale bat som sa nebal, skor som sa bavil na tom ako to je cele strasne.
O 28 dní... (2002)
Musim sa priznat, ze uz dlhsiu dobu som nevidel film, ktory by ma zaujal tak ako prave tento. Je pravda, ze to malo niekolko logickych preslapov a nie vsetko bolo natocene tak dobre ako to mohlo byt natocene, ale snimok mal tu spravnu atmosferu a bolo z neho takmer po celu dobu citit beznadej a zufalstvo. Ja som velmi spokojny
Úplná šupa (2007)
Ta jedna * len za to ze to bolo lepsie ako Varan vs. Cobra