Recenzie (1 160)
6 underground: Tajné operace (2019)
Oh come on, dyť je to bayhem. Čekám snad od Baye nějakej oduševnělej akčňák? Nečekám. Čekám lítající auta, výbuchy ve slowmo a pěkný holky. No je pravda, že od dua Reese - Wernick bych čekal trochu chytřejší dialogy, ale co se dá dělat. Tenhle film je prostě totální píčovinka, u který se dobře chroustá popcorn a s nástupem levnejch velkejch placatejch televizí a levnýho kvalitního audiosystému si ho nemusím ani užít v kině. Pro mě osobně skvělej odpočinek po náročný dvanáctihodinový šichtě, a za to jsem Bayovi a Reynoldsovi, kterej očividně už bude do konce života zaškatulkovanej jako hláškující antihrdina, fakt vděčnej.
Dora a stratené zlaté mesto (2019)
Když se dívám na to obsazení, nechce se mi ani věřit, že to bylo až tak špatný, levný a tak moc pro děti, že ani moje duše šestiletýho kluka nemohla zajásat nad jedinou scénou. A tak je cti filmu budiž aspoň to, že se nebral vážně.
The Morning Show - V temné noci duše je vždy 3:30 ráno (2019) (epizóda)
Hodím si sem takovej krátkej komentář k prvním třem epizodám: Prozatím to na mě působí spíš jako lehoučkej dotyk toho, čeho by TMS mohla dosáhnout. Všech závažných témat se dotýká jen tak zlehka a mimochodem. Chybí tomu podle mě opravdu ta poctivá novinařina, o které seriál mluví, ale doposud ji neukázal. Na druhou stranu je seriál narvaný výtečnými hereckými výkony.
Batwoman - Pilot (2019) (epizóda)
No jako je to sraczka s extrémně levnými triky a herci, kteří velkou výplatu neberou, a hlavní představitelkou, který to sice v kostýmu netopejra a s rudou hřívou asi slušet bude, ale nemá co hrát. Sraczka. Ale z nějakýho důvodu mě fakt zajímá, jestli to bude sraczka dál nebo ne.
Joker (2019)
Tak já teda myslím, že esli Joaquin letos toho Oscara nezíská, tak už ho nezíská nikdy. K filmu se asi rozepíšu časem víc. Protože si to, i přes moje hodnocení, určitě zaslouží. Je to totiž pecka. Ve svým žánru. Mimo můj záběr.
Zelenáč (2018) (seriál)
Žeru to čím dál víc o.O
Expanze (2015) (seriál)
Na první pokus se mi nepodařilo přejít přes třetí epizodu. Musel jsem imho dospět. Abych v závěru první řady hltal každou scénu a každej dialog. Space opera jako řemen. Startuju druhou řadu.
Sever - Pomáhat a chránit (2019) (epizóda)
Křenková je sice hubená jak laťka vod plotu, ale Mádlovi ji jako televizní manželku závidím. Jinak zatím hodnotit nedokážu, ústřední linka hlavního případu je nastolená, přijímač k policajtům zkrášlenej, epizodní případ ubodaný holky bez emocí. Kolem a kolem jsem ale za každej počin z našeho divokýho severu rád.
Expanze - Větrné mlýny (2016) (epizóda)
Adam Jensen on board! Heck yeah!
Expanze - CQB (2015) (epizóda)
No konečně!