Obľúbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Temný rytier (2008)
Svet podľa Prota (2001)
Horšie to už nebude (2006)
Dym (1995)
Kdybych mohla, dám deset hvězd. Dlouho mi nějaký film nezůstal tak pod kůží, jako tento. Příběhy obyčejných lidí v neobyčejném podání, bez zbytečného patosu, se skvělou atmosférou (prý) nejskvělejšího města na Zemi. Je to jeden z těch filmů, které člověk chce vidět několikrát. Úžasný zážitek.
V koži Johna Malkovicha (1999)
Blade Runner (1982)
Hmly Avalonu (2001)
Merlin, Artuš, Ginevra, Excalibur a další věci podle pověsti, které všichni známe. Ale taky paní z jezera, Morgiana a klan čarodějek z Avalonu, které dodávají pověsti jinou šťávu. Vrcholný guilty pleasure, který můžu vidět milionkrát za sebou. Pět hvězd je možná přehnaných, ale já to prostě miluju.
Chľast (2020)
Otevřený, upřímný, skvělý. Je až neuvěřitelný, co dokáže Mikkelsen vyjádřit byť jen pohybem koutku úst. Nejvýstižnější komentář viz Marigold - víc k tomu nejde dodat.