Obľúbené seriály (10)
Homeland - Zradca (2011)
Hra o trůny (2011)
Stal se ze mě bláznivý fanoušek lačnící po čemkoli, co má s Hrou o trůny společného (přes knížku, deskovou hru nebo hrou na xbox, možná skončím u potištěných suvenýrů). Nadšeně vyhlížím duben, kdy se odvysílá další série.
Dva roky prázdnin (1974)
úchvatný dabing :D
Volajú ma Earl (2005)
Záhada hlavolamu (1969)
Black Books (2000)
Pustina (2016)
Černé zrcadlo (2011)
Gangy z Birminghamu (2013)
Veľké malé klamstvá (2017)
Po delším uvažování napálim plnej počet. Začátek druhý série mě znejistěl, ale nakonec šlo všechno víc do hloubky a dávalo to smysl. Skvěle proracovaná vztahovka s prvkama detektivky akcentuje spoustu důležitejch sociálních (a hlavně zajímavejch) témat. Ukazuje, jak pod naleštěnym povrchem je většinou schovaný shnilý jádro - ať to převedete do kterékoli roviny příběhu. Pro tenhle žánr netypická režie, která zaujme a baví. Herecky mě naprosto ohromila Meryl Streep. Zdá se, že z produkce HBO je obtížný vybrat blbě. Víc takovejch, prosím!