Recenzie (12)
Castlevania: Nokturno (2023) (seriál)
Warren Ellis tady opravdu hodně chybí. Kromě animace je tu videt sešup kvality dolů snad uplně ve všem. Ploché hlavní postavy, nudný zaporáci, špatné dialogy a průměrný příběh. Jestli tohle měl být nějaký soft reboot Rondo of Blood tak vazně nechci videt co udělají ze Symphony of The Night. Než tohle tak radši nic.
Bone Sickness (2004)
Moje první setkání z Morbid Visions Films a hned si mě naprosto získali. Z každého zaběru je cítit nadšení pro věc. Gore efekty které bych se nebál přirovnat k těm raného Toma Saviniho a ponurý hudební motiv inspirový Fulciho filmy. Opravdová perla indie horror scény.
M3GAN (2022)
Další slabota od Blumhouse. Child's Play 2019 z RoboLolitkou. Vše zajímavé se dá videt už v traileru, zbytek je tisíckrát omletá zapletka z vadnou/narušenou AI.
Richard Jewell (2019)
Strašně naivní a hloupoučký film. Clint na stará kolena pekně vyměknul. Typický "Oscar Bait"
Rozparovač (2020) (seriál)
Genderová problematika nepatří do dokumentu o seriovém vrahovy.
Anihilace (2018)
Povedený sci-fi mišmaš. Šel jsem do toho bez jakýchkoliv očekávání a nakonec jsem byl mile překvapený.
Justice League (2017)
DC by to mělo vzdát. Netvrdím že Marvel filmy jsou nějaký zázrak ale aspoň pobaví a jejich týmovky fungují. Tohle je vážně bída.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Pitvořící se Dwayne Johnson a jako vždy trapný Jack Black.
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Celkem standartní Marvel film. Baví dokud trvá a z hlavy vyšumí asi tak pět minut po dokoukání.
Sliz (1988)
Prvotřídní 80s horror ze solidní davkou toho starého dobrého GORE.