Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Viděl jsem to už tolikrát. A kolikrát to ještě uvidím.
Simpsonovci (1989)
Paráda! Poslední série slábnou, ale je to kult. Snad to slušně ukončí.
Futurama (1999)
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Priatelia (1994)
Seriál, který pořád baví. Malý uzavřený svět, kde se problémy vždy nějak vyřeší a ještě se zasmějete. Nejradši mám Chandlera a Joeyaho (nebo jak to napsat...).
Teória veľkého tresku (2007)
Nezvestní (2004)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Dokoukáno... O tomhle seriálu se tu rozepíšu až budu mít čistou hlavu, ale jsem spokojený a zvláštně smutný. Bylo to skvělé! Díky
Dexter (2006)
Tomu říkám seriálová postava, jak má být. Když se nad tím zamyslíte, je jeho příběh docela děsivý. Každá série přišla s něčím novým, což je u seriálů poměrně ojedinělé. Scénář, režie, herci, hudba jsou skvělí. Ano, našel bych pár věcí co by šli vytknout, ale radši si pustím další díl.