Recenzie (195)
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Předlohu jsem neznal - vím jen, že existuje, ale seriál je od začátku do konce naprosto dokonalý. Velký klobouček tvůrcům za to, jak se odvážili pracovat s postavami a světem!
Pach krve (2021)
Zdálo se mi to nebo se pohřešovali 2 týdny? Škoda jen, že se někdo nezamyslel nad otázkami jako např.: Jak dlouho trvá se tak dovedně naučit střílet z luku? Proč postavy neutíkají do strany před kmenem? Proč postavy při soudu neupozornili na to, že na ně někdo zaútočil první? Proč je otec automaticky odsouzen za něco, co předtím vyžadovalo soud? Proč holka nemá žádné následky po návratu? Rodiny jejich kamarádů nechtěli vysvětlení o "nadaci" a nechtěli vyšetřování? A pár dalších podivností... Je to dlouuuuuhé, ale dávám tomu hvězdičku za rozdělení na 2 části a trošku jiný přístup.
American Horror Story - Zima zabíjí (2021) (epizóda)
Celou dobu dobrý, ale ten závěr zase klasicky "ujeli" tvůrci do starých kolejí.
Let číslo 93 (2006)
Asi jsem jediný, komu to přijde utahané apod. Dal jsem tomu po letech znovu šanci, ale s odstupem je to ještě horší než prvně. Jaksi nevím, jestli tady všichni těmi 5* hodnotí film nebo něco jiného.
Vtelenie zla (2021)
Tak tohle bylo funny... nečekaně. Navíc ta kamera...
American Horror Story - Krvavá hostina (2021) (epizóda)
Jak nemám rád flashbacky, tak tady jsem si to náramně užíval.
Učitel - Epizoda 6 (2017) (epizóda)
SPOILER: Tou smrtí Pauliny to v závěru zabili do takového kýče, že se mi nechce normálně koukat dál!
American Horror Story - Mys hrůzy (2021) (epizóda)
Lepší start AHS série si snad ani nepamatuju.
Dobré místo (2016) (seriál)
Něco tak milého a vtipného jsem dlouho neviděl. Připomínalo mi to Stopařova průvodce po galaxii. Zamiloval jsem si ty postavy vyloženě a všechna čest, že příběh v pravý čas ukončili.
Zaklínač (2019) (seriál)
Koukám, že asi nepatřím nakonec mezi konzervativní fandy a napařím tomu 5 z 5, jinak bych dal lepší 4, ale ať kompenzuji aspoň jednoho konzervativce.