Recenzie (339)
Poliši (2010)
Ja se pobavila :) Vtipne momenty, rychly dej, melo to spad. Popravde receno, od K. Smithe bych takovyto zanr necekala, ale za posledni roky me uz tolikrat prekvapil, ze je to jen dobre :)
Počiatok (2010)
Skvele promyslene, ale na druhé zhlédnutí to ve mě zanechalo dojem, že je tam dost mezer.
Haloweenska noc (2007)
No, co, po dlouhy dobe americke horove becko >]
Evolúcia (2001)
Kdyz mi bylo 10, tak sem to doslova hltala, obri slizsky brouk pozirajici mozky >D
Za plotom (2006)
Peknej animak s poucenim nakonec >]]
Avatar (2009)
Podivana pro celou rodinu. Podle me hlavni myslenka, vteleni se napul ochrnuteho marinaka do tela supertvora, mela vetsi potencial...
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
No, je pravda, že sem koukala a čekala, kdy se něco stane. Nestane. Ani překvapením nebylo odhalení prince dvojí krve, bylo to tak nějak patrné, kdo četl/viděl předchozí díly. Prostě předloha, ze které se dalo vymáčknout, co se dalo.
Bobule (2008)
Pěkná, nevtíravá, romantická komedie.
Rande (1997)
Krásný romanticky tragický příběh s nádhernou Liv Tyler, která celému filmu propůjčuje tak jemnou melancholii svými jemnými rysy a smutnými oči. I když příběh není nijak originální a ani zvláště né nepředvidatelný, což se od takové romantiky snad ani nečeká, mně sedl a i trochu si "pohrál" s mými city.
Phoebe v krajine zázrakov (2008)
Rozhodně to není film, který by ve mně zanechal jednoznačný dojem, ba naopak dojem velmi zmatený a neucílený.