Recenzie (380)
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Ztotožnil jsem se z Randelem a asi pujdu dát pánů prstenu o bod míň:-). Sprtostší, vážnější a celkově horší než geniální jednička, ale pořád je to skvělé.
Ratatouille (2007)
Do té doby jsem neviděl lepší animace. Konečně nějaký animák, který pořád dokola neapeluje na čestné rodinné a společenské hodnoty. Má svojí originalitu.
Darkman (1990)
Chuťovka pro všechny milovníky pravých Béček.
Guľový blesk (1978)
Na druhou kolej přijíždí vlak z Vizovic.. Naprosto skvělý Rudolf Hrušínský! Má někdo z Vás spolehlivé auto za všech okolností? Film, který mě vždycky pobaví a vždycky se na něj rád podívám. Poklad české kinematografie.
Terminator Salvation (2009)
Bomba, dostal jsem přesně to co jsem chtěl. Málo kecání a spousta akce, akce, atomových výbuchů, akce. Atmosféra je výborná a podle mého přesně vystihlá. Jenom jsem tak nějak ztratil své klukovské představy z druhého dílu jak ta válka asi tak bude asi vypadat. Netočil bych to, ale když je to jednou natočené, nebudu to hanit. Radši se budu těšit na další díl. Doufám, že to už nebude jenom trapné ždímaní peněz.
Meno ruže (1986)
Z tohohhle musela být církev úplně odvařená.
Agatha Christie's Poirot - Smrť na Níle (2004) (epizóda)
Začíná to být moc čitelné, (vraha sem uhodnul hned na začátku) ale pořád skvělé.
Samuraj (2003)
U filmu jsem celkem třikrát usnul. A ta hrozná digitální krev!!? Málo soubojů a dost nudy. Podívejte se radši na Lady Snowblood.
Asterix a Vikingovia (2006)
SMSka, diskotékové rytmy, všelijaké moderní prvky? Tak to pardón, ale takovýhle axterix už mě nebaví. Kde že je ta atmosféra z prvních dílů. Ach jo, asi už nejsem dítě..
Hartova vojna (2002)
To sem viděl..