Recenzie (378)
Nezabudnuteľná cesta (2002)
Tohle ma bej tjako láska? Láska bez humoru, bez nadhledu, bez sexu (to bude asi ta ta emerická), bez roztržitosti. Jenom prázdný kecy. Proč sakra ten chlápek začal poslouchat její muziku? Na konci s tím usedlým autem vypadá jak mrtvola. Ta ženská byla snad největší kráva co jsem ve filmu viděl. Žádné slitování s takovýmhle filmem. Nic mi to nedalo, spíš vzalo.
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Film plný napětí od začátku do konce. Plný paradoxů. Hodně naturalistický. Od děl Cormacka Mccarthyho se nedá čekat moc pozitivních myšlenek ani pozitivního děje, ale dá se nad tím zamyslet. Mám úplně stejný pocit na konci, jako po dočtení Cesty. Také jsem jí zhltl od začátku do konce. Lépe to natočit nešlo.
Temné komando: Pomsta za každú cenu (1997) (TV film)
Nejdříve jsem to chtěl vypnout pro ztrátu času, ale nakonec mě to i docela bavilo. Tedy, když si odmyslím stupidní kecy o válečnictví, útok korálových žraloků na potápěče, naprosto nepřesnou mušku vojáků Navy Seals, stupidní tisíkrát omletý příběh plný kliše a to, že Hulk Hogan měl nahé paže, zatímco ostatní jeho spolubojovníci klasické armádní uniformy s dlouhými rukávy.. Ale radši to nebudu moc rozebírat:-)
Bruno (2009)
Méně témat k zamyšlení než v Boratovi, ale rozhodně odvážnější a šokující..
Hannah Montana - Film (2009)
Tenhle film má smůlu, že tu neni žádná holčička, asi tak do 12ti let, co by to mohla ohodnotit.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Když už špatné správy, tak s úsměvem. Absolutně chybí nadhled. Nutí divákovi svoji náladu a svůj pohled na věc. Formou co nejakčnějších správ. Národ to bohužel žere, protože mu správy na jedničce připadají suché a ne tak obsažné. Prostě bulvár..
Dáma vo vode (2006)
Je tam nějaká nymfa, co léčí nějakého chlápka z koktání když je s ním v kontaktu. Zároveň se něčeho bojí a chce něco od chlápku, kterému dělá dobře. Je tam pár úchylných nájemníků. Proč? Nevim. Usnul jsem. Nuda k zbláznění. Jednu hvězdu dávám za to, že jsem to nedokoukal.
Americký ninja 3 (1989)
Nevim co bych vytkl. Do půli těla svlečeného Jacksna a jeho: Pojďte si pro mě!, Naprosto dementní ninji, kteří akorát čakají až je někdo zmlátí nebo hlavního hrdinu co chytá hvězdice a šípy jak na letícím pásu, aby nakonec zmlátil speciální barevné ninji? Je to čistokrevné, ryzí béčko pro milovníky špatných filmů. Pobavil jsem se u toho.
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Ztotožnil jsem se z Randelem a asi pujdu dát pánů prstenu o bod míň:-). Sprtostší, vážnější a celkově horší než geniální jednička, ale pořád je to skvělé.
Ratatouille (2007)
Do té doby jsem neviděl lepší animace. Konečně nějaký animák, který pořád dokola neapeluje na čestné rodinné a společenské hodnoty. Má svojí originalitu.