Posledné recenzie (23)
Aquaman (2018)
Na tento film jsem se těšila velice dlouhou dobu, ale bylo to celkem zklamání. Má očekávání to bohužel nesplnilo. Dialogy byly prapodivné, a tak ani krásná podmořská podívána to nezachránila.
Krejzovi - Narozeninová překvápka (2018) (epizóda)
Uf, tak to byla opravdu nálož. Stále jsem čekala, že to bude "krejzy" komedie a jak se pobavím, bohužel ani náznak vtipu. Docela mi za herce bylo trapně. Možná se to časem zlepší, někdy se úvodní díl nepovede, ale u tohohle si opravdu nejsem jistá.
Tátové na tahu - Epizoda 1 (2018) (epizóda)
Tak upoutávek na seriály bylo dost a tenhle je jeden z mála, který se celkem povedl. Docela to šlapalo a vtípky nebyly ani trapné.