Recenzie (167)
Takmer dokonalý zločin (2000)
Nenašel jsem chybu, takže jasných 100 %.
Atlas mrakov (2012)
vydržel jsem necelou hodinku, pak následovala kompletní rezignace
Nedotknuteľní (2011)
Dá se to zkouknout a má svou logiku. 80 %
Muži v čiernom 3 (2012)
Perfektní zábava. 95 %
Archív (2009) (TV film)
Excelentně odehrané, v plném rozsahu věrohodné. 85 %
Deň pred krízou (2011)
Solidní zpracování a obsazení, ale pro mě osobně prapodivné podání identifikace a popisu prvotního problému ve stylu jeden na to přišel, ostatní nic netušili. 75 %
Nepriateľ pod ochranou (2012)
Solidní akce ve stylu Bourna, ale celkově méně uvěřitelná a veskrze průhledná.69 %
Posledný Mohykán (1992)
Na tomhle filmu bych nezměnil ani kousek, proto plné hodnocení. 100 %
Walking Dead (2010) (seriál)
Pro všechny díly je charakteristická přílišná brutalita, která je podle mého názoru zbytečná, ale budiž. Co mi vadí podstatně víc, je snížení tempa ve druhé sérii, kdy především poslední díly zavání nudou. Sledovatelnost je nicméně pořad solidní, takže pro silnější nátury mohu doporučit. 65 %
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
Nuda, strašně moc nudy a téměř nula čehokoliv jiného. 20 %