Recenzie (691)
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Dojemný příběh z budoucnosti. Haley Joel Osment potvrdil, že jeho výkon v šestém smyslu nebyl náhoda a že z něj roste opravdu skvělý herec.
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Bohužel už to není tak vtipný jako první díl,ale pořád se na to dá koukat.
Anjel smrti (1998)
Pro mě ohromné zklámaní. Žádná atmosféra, přehrávající Washington, nudný scénář,...
Anakonda (1997)
Další nudná variace na téma hodně velká obluda versus hodně hloupí lidé. Celkem kvalitní herecký obsazení film nezachrání.
Americká krása (1999)
Báječná mrazivá komedie. Mendes je velice kvalitní režisér a hlavně dokázal vyždímat z herců super výkony.
Aligátor II (1991)
Označení horror se pro tenhle film moc nehodí-Aligátor 2 je podle nátury diváka buď k smíchu nebo k pláči.
Aligátor (1980)
Klasickej béčkovej horror, kterej si na nic nehraje. V rámci žánru celkem snesitelný sousto.
Akumulátor 1 (1994)
Nevím co všechny na tomhle filmu tak zaujalo. Já jsem se u něj celou dobu nudil. A to upozorňuju, že Svěrákové jsou moji nejoblíbenější čeští filmaři.
Akty X - Film (1998)
Ten film je sice dobrej, ale nemohl jsem se zbavit pocitu, že je to jen další epizoda seriálu prodloužená na dvě hodiny.
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Je to hrozná blbost, ale Carrey má ty grimasy tak vymakaný, že jsou fakt srandovní.