Posledné recenzie (13)
Labyrint: Útek (2014)
Četl jsem předlohu ... dobrých 70%. A film? To je trochu jiný příběh. Podstatně horší. To se nedá srovnat. Nestojí za to na něj chodit do kina. Raději si to v klidu doma přečtěte.
Jack Reacher: Posledný výstrel (2012)
Ve vší úctě k hereckým kvalitám Toma Cruise musím jednoznačné říct, že se na roli Jacka Reachera nehodí, ba jeho obsazení je přímo výsměchem... jestli touží hrát v detektivkách, může se za pár let pokusit o novou adaptaci Hercule Poirota ale do Jacka Reachera mu chybí propastných čtvrt metru výšky a víc jak 30 kg tělesné hmotnosti. A to se rozhodně nedá přehlédnout!!!
Zločin (2011) (seriál)
Hodnotím po pátém díle ... i když jsem dal 3 hvězdy, nevím, jestli se na seriál dodívám. Irituje mě postava hlavní vyšetřovatelky (nebo samotná herečka, nevím jistě). Ta ženská jenom chodí, pak se zastaví, udělá nacvičený obličej a jde dál. Ano, občas na něco přijde, protože má svůj šestý detektivní smysl a současně velkou porci štěstí, ale nejdou z ní žádné emoce. Jinak je všechno perfektně rozehrané, každý tady má nějaké to "malé tajemství", jednotlivé postavy se vyvíjejí a poodhalují ... a pak je tu zase ONA :( . Doporučuji se na seriál podívat, třeba jsem jenom tak nějak zaujatý.