Recenzie (497)
Rafťáci (2006)
Aspon, že je tam Mádl..na ten Kotkův ksicht se nemůžu dívat.
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Velká sračka!
Psycho (1960)
Skvělý herci, strašidelný motel..ještě strašidelnější Batesův dům a scéna ve sprše..To všechno a mnohem víc je Psycho. Podle mne je to nejlepší horor všech dob. Hitchcock byl a je bravúrní režisér.
Černí andělé (2001) (seriál)
Konečně pořádný a dobrý český hororový seriál.
Drahý zesnulý (1964) (TV film)
Viděl jsem to v rámci nedělního večeru ne téma..dušičky..na čt2...hodně se mi to líbilo...skvělý herci a famozní(jako vždy)Jan Werich.
Učitel tance (1994)
Martin Dejdar exceluje.
Playgirls (1995)
Tak nevím, co si mám o tom myslet. Vít Olmer si nejspíše umanul, že když sáhne k předloze od spisovatele Vladimíra Párala, bude z tohoto počinu "hit". No mýlil se -- ono slavné jméno neznamená už jistý úspěch. "Playgirls" jako komedie vůbec nefunguje a jako erotický film už vůbec ne. Ono se někdy říká, že "nemusí pršet, jen když kape" -- zde ale nekáplo zhola nic. Kornová, Pomeje, Vízner a Moravec podávají, tak otřesné výkony, že se z toho chce "blýt". To už bych se radši koukal na představení "Alexandrovců". Malinkým plusem snímku a taky důvodem, proč vlastně hodnotím za *, je dvojice Chytrová - Bahul, která nefungovala až tak špatně a byla jediným lákadlem k přečkání celé stopáže + extrovertní a vtipná Adamcová. Nicméně, i tak je to dosti chabý pokus o českou erotickou komedii a zároveň další z řady porevolučních filmů, které naprosto propadly, jak u diváků, tak kritiků.
Místo v životě (2006) (seriál)
Nechci nic říkat ale na Místo nahoře to teda fakt nemá..a může za to režisér a hlavně to,že to produkuje nova.
Kriminálka New York (2004) (seriál)
Otřes!!!
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Las Vegas, Miami, New York...co bude dál ? Ani jedno mě nebere.