Recenzie (497)
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
Stejně dobré jako první díl..
Ako svet prichádza o básnikov (1982)
Výborná komedie..další dvě pokračování jsou stejně dobrý
Tele Tele (2000) (relácia)
Po odchodu Cardy, šel tento pořad kvalitativně, hodně dolů. Přišel Kikinčuk ale moc mu to nejde. A navíc nenávidím ten jakýsi "jingle"s ředitelem novy..Moje Nova..Moje Televize...nebo jak to je..
Slnko, seno a pár faciek (1989)
Si
Já nejsem já (1985)
Skvělý film. Vorlíček odvedl dobrou práci a Kaiser s Nárožným si sedí.
Poslední sezona (2006) (seriál)
Tak Dejdara a Petra Formana mám rád..Líbilo se mi to.
Vekslák (1994)
Tak podle mně to zase nebyl až tak špatný film. Martin Zounar se snaží a Marián Labuda je prostě dokonalý.
Hoří, má panenko (1967)
Vynikající česká tragikomedie. Josef Šebánek a Jan Vostrčil, opět excelují společně s partou herců / neherců.
Účastníci zájazdu (2006)
Kdyby se na začátku filmu, neobjevil Pavel Liška a jeho podšálky, nikdo by si, na tenhle film nevzpomenul.
Světla pasáže (2007) (seriál)
Jeden z nejtrapnějších seriálů všech dob. Éra ubohých seriálů se stále rozrůstá...a nevím kdy tomu bude konec.