Recenzie (8 041)
Deti storočia (1999)
Pekný spracovaný film o dvoch umelcoch, ktorí sa do seba úplne vžili. Film bol precízne spracovaný a prostredie a kostýmy boli nádherné, takže som dostal aj efekt stroja času. Ak máte radi historickú melodrámu, mohlo by vás baviť. 7/10
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
Tento film je hlboko erotický, ale inteligentným a dospelým spôsobom, ktorý zahanbuje väčšinu sexuálnych praktík ostatných filmov. Bez zábran skúma chtíč verzus lásku a pohodlie monogamie vs. väzenie vlastníctva bez nadmernej dramatizácie alebo falošných emócií. 8/10
Láska medzi riadkami (2005)
Pokus byť mystický, ktorý jednoducho nefunguje. 5/10
Rohy (2013)
Film je zvláštny a hypnotizujúci zároveň, ktorý spája niekoľko žánrov. Dej je jedinečný a v tomto originálnom príbehu sa môže stať čokoľvek. Záver mohol byť lepší, ale celkovo nesklame. 6/10
Stážisti (2013)
Pomerne inteligentný film, ktorý je maskovaný ako hlúpy. Dobre som sa zasmial. 6/10
Deň zrady (2011)
Toto je hlboko cynický film a v tomto cynizme nachádza pravdu. 7/10
300: Vzostup impéria (2014)
Dej je priemerný, vizuálne efekty a akčné sekvencie sú bezpochyby najmodernejšie. Len to už nie je také originálne ako bol jeho predchodca. 6/10
300 (2006)
Film je opitý krvou vo svojom rafinovanom excese. Chlapi všetkých vekových skupín a pohlaví mu neodolajú. Je to obrovský krok vpred vo vizuálne prepracovanom rozprávaní príbehov. 8,5/10
Jonah Hex (2010)
Od príbehu cez strih až po akčné scény a dialógy sa zdá, akoby nikoho zo zúčastnených neobťažovalo pokúsiť sa z toho urobiť niečo hodnotné. 2/10
Centurion (2010)
Všetko je celkom zábavné, ale film nikdy nedosiahne klasický epický stav kvôli svojej krátkej dĺžke a niekoľkým nezrovnalostiam. Napríklad stále nechápem, prečo by dvaja zdraví a ozbrojení vojaci utiekli pred vlkmi. 6/10