Recenzie (248)
Prefíkané slúžky (2013) (seriál)
V ďalšej sérii poprosím viac priestoru pre Rebeccu Wisocky aka Evelyn Powell. Tá žena si dokázala každú jednu scénu ukradnúť pre seba. Ale celkovo veeeeľmi vydarené.
Terapia láskou (2012)
Film, ktorý vo mne zanechal veľmi príjemný pocit a to sa už dlho nestalo.
Zlatý Glóbus 2013 (2013) (relácia)
Musím povedať, že som sa bavil. Hlavne vďaka duu TINAMY, ktoré bolo ohromné vtipné. Každý ich vstup som videl rozmazane cez slzy smiechu. Veľmi pobavila Kristen Wiig a Will Ferrell a tiež Sacha Baron Cohen. Vtipná bola aj "opitá" Glenn Close. A výborná Jodi Foster Ocenenia bez prekvapenia alebo ma ani veľmi nepotešili až na Jenifer Lawrence. Navyše najsledovanejšie GG od 2007 takže verím že TINAMY boli na správnom mieste a budú aj nabudúce.
Amazing Spider-Man (2012)
Na mňa to zafungovalo, najlepší filmový spiderman.
Agentka bez minulosti (2010) (seriál)
Ked som si už aj ja myslel, že sa pri tomto príjemnom seriály s veľmi sympatickými postvami začnem nudiť, tak tretia séria priniesla doteraz nevídanú zábavu. V prvom rade vystriedali procedurálny koncept epizód za nadväzný. Seriál tak len získal a začal veľmi baviť. Neskutočne silná tretia séria ma presvedčila, že si moje hodnotenie konečne plne zaslúži. Akurát zamrzí, že s tým nemohol seriál prísť už skôr.
Laurence (2012)
Zatiaľ naj-almódovar-skejší Dolan a opäť perfektný! Pôsobivý príbeh plný emócií a fantastického soundtracku. Mám jedinú výtku a to, že film by mohol byť aj o pol hodinu kratší a vôbec by mu to neublížilo, možno naopak.
Nashville (2012) (seriál)
Nie je to zle, ale chcelo by to cosi viac...
The Mindy Project (2012) (seriál)
Mindy, mindy.. pobavila si
Parťáci (2012) (seriál)
Potenciál to má, aj keď pilotná časť slabá a moju pozornosť si získala iba Sophia Bush. Práve kvôli nej verím a dúfam, že sa to podstatne zlepší. UPDATE: Postupne sa to zlepšovalo a môžem povedať, že zatiaľ pri posledne odvysielanej časti som sa veľmi bavil. Postavy mi začali prirastať k srdcu a zrazu BUM. Koniec, zrušenie. Škoda :(
64. Emmy Awards (2012) (relácia)
Negativa: -uz len samotne nominacie (opomenutie seriálov Community, Shameless, a ďalších) -prehnany uspech modern family -neocenenie Amy Poehler (Juliu LD mám ako komičku veľmi rád, ale Amy ju absolútne prekonáva) -slaby host -hrozne uponahlane -neocenenie Kristen Wiig Pozitiva: -aspoň nominácia Merritt Wever (Zoey - Nurse Jackie) -skeč s Lilly v Modern Family -niektore ďakovačky (Eric Stonestreet, Julia LD, Claire Danes) -uvodny skeč Celkovo skôr slabota