Posledné recenzie (5)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Kvalitna vykradacka sameho seba. Este to zrecykluju na par trilogii a ostanu z toho Vesmirne gule..
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Tak toto nie.. bigotny Gibson sa chcel zahrat na Spielberga ale ovela viac sa to ponasalo na Johna Woo a jeho Tvarou v tvar.. cize s realnymi vojnovymi scenami to malo pramalo spolocne. Zaroven sa mi v ramci tohto filmu zhnusil ulysny Garfield, ktory zahral toho nedorobeneho slizkeho krala trapnych kretenov tak dokonale ako keby mal sam celu strednu skolu vopchatu hlavu do hajzla. Skratka nerealny, tazko uveritelny, bigotny a celkovo gicovy film, ktory ma len utvrdil v tom ze filmy ktore toci Gibson (s vynimkou Apocalypta) su tazko stravitelne "umenie". Radsej nech ostane v hereckej pozicii tvrdych renegatov. Rezia mu nejde.
Železné srdce (2014)
Cele dobre.. pockat.. az na tu trapnu zaverecnu akcnu genocidu, "realisticku" ako cokolvek z expendebls. Toto mi uplne pokazilo dovtedajsi velmi dobry dojem z filmu. Skoda. Max 3*