Obľúbené seriály (9)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Med a čtyřlístek (2005)
Hřejivě lidský příběh o pětici studentů vysoké školy zaměřené na výtvarné umění. Za mě zcela neobyčejný a geniální. Ano na první pohled si možná řeknete, že děj by snesl notně větší dávku akce , třeba i vtipných scén, ovšem v tom je to kouzlo. Jemně nenásilně servírovaný příběh, který je sem tam zdlouhavý až nudný, ale o to víc člověku blízký. Můžete si s klidem říct i já něco takového zažil a cítil. Velice mě nadchla forma jakou je příběh vyprávěn, především z pohledu obyčejného kluka a jeho pohledu na svět a pak okrajově očima druhých. Postavy jsou velice propracované a s příběhem rostou , něteré víc jiné míň a tak je to i v životě. 5* doporučuji
Šinseiki Evangelion (1995)
Tohle je srdeční záležitost. V žádném jiném anime jsem se nedočkala, tak propracovaných postav a jejich charakterů. NGE prostě musíte vidět. Prvně jsem ho viděla před 12 lety. A ať si ho od té doby pustím kdykoliv , vždy jsem stejně nadšená.