Recenzie (148)
Srbský film (2010)
Netreba hľadať šok a kontroverziu. Stačíť cítiť, zažiť...
Tučniaky z Madagaskaru (2014)
Nabité nápadmi, palec hore!
Braček, kde si? (2000)
NUDA!
Posledný cisár (1987)
Škoda, že pôvodný film je celý v angličtine. Vykreslilo by to krajšie atmosféru, keby zachovajú dialógy v čínštine.
Osudový dotyk (2004)
Veľmi silné. Veľmi pôsobivé. Nonstop diváka drží v napätí. Len by ma ešte zaujímalo čo s tým otcom.
Hostel 2 (2007)
Jednotka bolo len nechutné béčko, ale toto už bola riadne domiešaná somarina! Pokusy o implementáciu "slovenskej" (/českej /rómskej) kultúry ani nekomentujem...
Zmena stavu (1980)
Veľmi, veľmi zmäteného ma to nechalo...
Ľadové kráľovstvo (2013)
Pekné, biele, neklišoidné.
Rubber (2010)
Ako rozvrátiť FILM ako umelecký druh.
Dračie diery 2 (2005)
Kvalitatívne to na tie 3 síce nemá, ale cítiť z toho pravú fanúšikovskosť, a preto môžem odpustiť ten lacný strih, réžiu, efekty, atď... Minimálne keď tento film vyvolá poriadnu chuť zahrať si "Dračko", tak si myslím, že je úspešný.