Recenzie (62)
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Páni! Zapoměňte na pohádkovou idylu ála Zdeněk Troška, tohle dílko spíš připomíná Kladivo na čarodejnice!
Jumanji (1995)
Ale jo, už jen kvůli tomu lovci.
Armageddon (1998)
Typicky Bayovská záležitost. Emoce vyhnané do extrému, to vše v pohledném ztěží uvěřitelném akčním obalu. Prostě další Skála, tentokrát ve vesmíru. Až se divím, že ho to ještě nepřestalo bavit. No, vlastně dokud bude Bruckheimer chtít, že...
Godzilla (1998)
Za tři. Ale to jen díky mé slabosti pro Jeana Rena.
Mortal Kombat: Rozdrvenie (1997)
Odpad. Všechny plusy, na kterých stála jednička, tedy hlavně herci, se kterými byl člověk schopen se ztotožnit a jejichž vzájemnému špičkování se rád zasmál, divácky vděčné souboje, hudba, tajemné prostředí ostrova a chrámu, neotřelí protivníci, to vše je pryč. Tenhle film neměl nikdy vzniknout.
Maska (1994)
Carrey dokázal, že je brilantní komik a pomocí počítačových vychytávek dovedl své umění (alespoň ve "své" kategorii humoru) k dokonalosti. Velmi věrná komiksová adaptace.
Policajná akadémia 4 (1987)
Bohužel, jen další z důkazů, že není dobré kout železo, dokud je žhavé.
Top Gun (1986)
Jako náborový snímek amerického námořnictva velmi slušné (důkazem budiž fakt, že po uvedení snímku zaznamenala americká armáda větší příliv zájemců o přijetí do vojenského námořnictva než kdy předtím a vlastně i než kdy potom). Jako celovečerní film trochu moc hraje na city. Považte už jen ten soundtrack. Na druhou stranu však za něj můžeme být vděčni, vždyť bez něj by nejspíš vůbec nevznikly Žhavé výstřely!!! A že by to byla škoda.
Princ a Večernica (1978)
Další z pohádek o životních pravdách. Škoda jen, že ústřední dvojice je poněkud nehodnověrná (bez jakékoli xenofobie), za to se vyvedl záporák. Jen ten závěrečný vodotrysk si mohl pan režisér odpustit.
Barbier sibírsky (1998)
Strhujíci příběh lidské (typicky ruské) opravdovosti. Jediným kazem na kráse je snad jen možná trochu hůře stravitelná (bohužel opět typicky ruská) délka filmu.