Recenzie (35)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Skoda, vypadalo to nadejne, i dobri herci by se tam asi nasli ale chybi tomu, nevim jak to rict, duse? Originalita? Lepsi scenar a rozhodne rezie. Seznamovani postav a jejich navazovani vztahu bylo takove urychlene, neuveritelne, umele. Krom efektniho CGI a dobrych kostymu atd. tomu proste neco chybi a bylo vic a vic bolestne se na to divat.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
To je jako kdybyste zkrizili 50 odstinu sedi a romany Jane Austenove s, jak to rict, etnicky inkluzivni Disneyovkou. Dobra zabava pro vetsinove zensky, ktery chteji romantiku/intriky zaobalene do kabatku viktoriansky se tvarici Anglie
Kouzelný drak (2021)
Novy Aladin, povedene
Annette (2021)
Strasny. Prazdny/tuctovy dej. Jediny co me zaujalo byla ta ziva Annette na konci, jak zpivala a hrala. A na muzikal bohuzel ani hudba celkove za moc nestala.
Slušní chlapci (2019)
To je poprve co me prislo ze Hugh Grant je dobrej herec. Jinak samozrejme super stylovej drsnackej film od Ritchieho, a McConaughey, Farrell a Hunnam spica jako vzdy.
Za horizontem (2018)
Ten konec je k nezaplaceni :D
Jedna za osmnáct, druhá bez dvou za dvacet (2018)
Totalne predvidatelny a nudny
Smrteľné stroje (2018)
Velke zklamani. Cekala jsem od Petra Jacksona, i kdyz to nereziroval primo, neco jineho. Nejzajimavejsi, ale i tak nerozvinuty, byl pribeh toho robota Shrika. Je to jeden z tech filmu od nichz staci videt trailer. Skoda, ten pribeh vypadal, ze ma potencial.
Ostré předměty - Milk (2018) (epizóda)
omg, to rozuzlení...ale počkat to ještě nemá na ten konec.
Drive (2011)
Nádherná kamera, perfektně plynoucí děj a scény (ač to zní zvláštně s tím, kolik je tam násilí) úžasné herecké výkony hlavních postav a velmi trefný soundtrack.