Recenzie (109)
Dotyk smrti (1999)
Pro mě dokonalý film. Poprvé jsem ho viděl v televizi a nechal ho chvíli, co z toho bude...místo přepínání jsem to hltal až do konce. Paráda. Kamera si to dává. Hudba. Cage no comment, ale i ostatní supr...Goodman, Sizemore. Plný malejch příběhů a hustejch postaviček. No nenudil jsem se ani chvíli. 9.5/10
Fantastická štvorka a Silver Surfer (2007)
Nemá cenu nic psát, myslím, že už vše bylo řečeno. Naprostá ztráta času.
Cesty slávy (1957)
Docela netradiční válečný film. Kdybych měl hodnotit válčení ve filmu, tak to bude tak za jednu hvězdu...opravdu směšné. Ale o tom tento film naštěstí není. Zajímavý příběh, dobré herecké výkony. Co bych ale vytkl....krátký příběh, připadalo mi jako bych koukal na jednu epizodu ze seriálu. Za shlédnutí ale kažodpádně stojí.
Na plný plyn (2003)
No jo no...žádná pecka to nebyla...ale je na tom vidět (obrazově), že to nepřišlo z Hollywoodu. Krasný záběry, občas krásná příroda, mráčky, no hezký no. Příběh trochu přes kopírák, ale to jsem od toho tak trochu čekal, takže žádný velký zklamání.
Dogtown and Z-Boys (2001)
Naprosto parádní dokument. Skvělá hudba. Velké osobnosti. Tento náhled do lehce netradičního světa Dogtown stojí za to.
Konkurenti (1992)
Tak tomu říkám koncert. Jeden herec vedle druhého válí. Lemmon...kloubouk dolů. Před všemi smekám. Je vidět, že pro luxusní film není zapotřebí mega efektů a třeba i žen....uh.
Ostreľovač (2007)
Standardní akční film, pár píčovin, něco povedené, něco méně, žádné velké překvapení, Wahlberg solidní, ale možná i ty tři hvězdy jsou trochu moc.
V reťaziach (2006)
Supr atmosféra, supr hudba, zajímavý příběh, jediný co mi moc nesedlo je tak trochu uštípnutej konec...ale každopádně moc dobrá podívaná.
Let Fénixa (2004)
Další film na jdeno podívání. Co ale musim vyzdvihnout je havárie letadla v poušti...to byl opravdu mazec. Dále už jen ohraná písnička...bla bla bla a nakonec hurá.
Frajeri na vlnách (2007)
Na kreslený film dost povedené + pár originálních vychytávek. I když 4 jsou možná trochu moc.