Recenzie (378)
Nejhvězdnější noc popu (2024)
Lionel a Michael neznali frázi "to nejde"....prostě vzali skoro 50 zpěváků, zavřeli je v 10 večer do nahrávacího studia a přes noc nahráli písničku, kterou zná snad každej. Žádný postupně nahraný separovaný vokály, prostě hezky unisono...i Bob Dylan to nakonec dal...Prince byl prostě ko*ot, kterej nedokázal nechat ego před dveřma.
Bod obnovy (2023)
Nedokoukal jsem to, dal jsem půlku. Trpěl jsem. Jedna hvězda za snahu. Na druhou stranu jsem ale rád, že někdo zkusil natočit sci-fi v Čechách, jestli budou tyhle snahy pokračovat, tak se možná jednou dočkáme kvalitního filmu, tenhle to ale není.
Marvels (2023)
Po delší době marvelovka, u který člověk nechce spáchat sebevraždu. Ale to je asi tak všechno.
Gran Turismo (2023)
Na natáčení Le Mans už asi nezbyly prachy, tak tam dali záběry ze hry. Je to hnusný, nebojim se říct že až přímo na úrovni filmů od Asylum, a do velkýho filmu se to nehodí. A zbytek je taky takovej meh.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Mlutiverse of Madness a No way home musí blednout závistí, takhle se to má dělat.
Shazam! Hnev bohov (2023)
Jedna hvězda za jednorožce
Všetko, všade, naraz (2022)
Takhle měl vypadat Doctor Strange v multiversu.
The VelociPastor (2017)
Víc jak půlka filmu je správně divná, pak to začne být až moc divný. Škoda, bylo by to za tři, takhle jenom za dvě.
M3GAN (2022)
A17 bionic fusion čip...to se Applu nebude líbit
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Je to zbytečně dlouhý a málo osudový. Úmrtí krále a Black Panthera je vlastně jenom taková střední nepříjemnost. Aquaman je trubka a Namor dvojnásobná. Motivace naprosto stupidní a ještě je to takovej ubožák, že mu jde o život puberťačky. A Shuri jako Black Panther, to jako fakt ne, to nejde.