Recenzie (22)
Hrozba smrti (2024)
Krásný a akčně odpočinkový film. Za mě splnil všechna moje očekávání. 4/5
Duna: Časť druhá (2024)
Tahle neskutečná podívaná se dá jen těžko popsat slovy - to musíte prostě vidět.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
80% Herecké výkony hlavních postav bravurní, děj a prostředí vynikající. Občas ale trošku zbytečně zdlouhavé a místy nudné.
Insidious: Červené dvere (2023)
( 90% ) Po deseti letech naprostá pecka. Od začátku do konce jsem seděl v křesle jako přibitý, jednu pasáž jsem měl husinu asi 20 minut v kuse.
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Na oči docela hezká podívaná, ale to co jsme do sedmého díku milovali, je už definitivně pryč…
610 metrů nad zemí (2022)
75% dávám ani né tak za příběh, ale spíše za vizuální efekty a vzbuzení dojmu, že jsem na vrcholku té věže uvězněný také a každou chvíli asi spadnu. Doteď jsem si myslel, že nemám nijak obzvlášť strach z výšek, opak je ovšem po tomto filmu pravdou😀.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
90% Proběhlo u mě neskutečné vcítění u Rocketova příběhu, takto jsem se u Marvelu naposledy cítil, když jsem uviděl EndGame a týden na to jsem si pustil maraton trilogie Ironmana (ikdyž je pravda, že u posledního Spidermana byly pocity také takřka totožné, ale to je zásluha mistra Raimiho).
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Ano, většina z vás si řekne, jak můžu tento film v porovnání s Endgame hodnotit stejným počtem hvězdiček. Za mě je tu ale naprosto vše v Topu. Vizuál, muzika, herecké obsazení, vše je dokonalé. A pokud jde o kolísající scénář, pusťte si po tomto filmu poslední díl seriálu Loki. Ten smysl celé Marvel budoucnosti se Vám vrazí do hlavy jako tonoucí Jack😉
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizóda)
Jamie Campbella Bowera si za tuto epizodu zaslouží EMMY. Jeho herecký výkon v dialogu s 11 je naprosto bravurní, nic tak skvělého jsem asi nikdy neviděl.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
Film filmů svého žánru. Neznám lepší horor než je Insidious 2…