Recenzie (115)
Mŕtvy muž (1995)
Velmi silný film. Úžasná kytara umocňuje prožitek. Jenom škoda stopáže, filmu y pomohlo ještě tak 30 minut navíc.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Milé, vtipné a zábavné. Některý vtipy se prostě nezapomínaj. Sem tam se najde hluchý místo bez humoru ale zas tak často se to neděje. Celý čas strávený u tohoto seriálu sem se většinu času příjemně bavil a smál. Barneyho propagační video a vůbec celej barney nemá chybu.
Yes Man (2008)
Základní zápletkou velmi podobné staršímu filmu Lhář, lhář, který se mi moc nelíbil. Moje obavy ale byly rozprášeny a musím říct že jsem se takhle za břicho už dlouho nepopadal. Jakožto fanouškova Jima Carreyho mě trochu mrzí malý počet jeho tradičních ksichtů ale i tak je to výborný film. Při scéně na motorce jsem spadl z gauče smíchy. Jim Carrey totiž dovede perfektně rozesmát tam kde by jakýkoli jiný herec působil trapně a křečovítě.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Výborný film. Není na něm snad jediná věc, která by se mi nelíbila. Dokonce i Brad Pitt, kterého obvykle doopravdy nemusím zde předvedl strhující výkon. Výborný příběh chytne u srdce a zároveň zabaví. Místy zřetelná inspirace Forrestem Gumpem. Navíc mam slabost pro dlouhé filmy (zvláště ty co mají 150 minut a víc)
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
Trapná katastrofa udělaná na základě myšlenky: Když letěj ve světě počítačově animovaný filmy tak si uděláme taky jeden. Lepší scénář by napsal dokonce i Ralph Wiggum ze Simpsonů. Příběh absolutné žádný, postavy jsou nevěrohodné a celkové dialogy jsou o ničem. Animace je technologicky na dobré úrovni ale umělecky je to katastrofa. Budovy vypadají jako kdyby je postavil šílený architekt projektující ve stoje na hlavě. A takhle udělané postavy by se hodily možná do kresleného vtipu. Postavit celý humor na obří velikosti animovaných prsou a a dvojsmyslu „kozy“ je ubohost.
Mars útočí! (1996)
Genialni. vtipne a svěží. K mým oblíbeným scénkám patří vlaječka zabodnutá v Jacku Nicholsonovi
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Od dua Burton/Depp bych čekal víc ale i tak jde o jeden z nejlepších filmových muzikálů. Johnny Depp sice nezpívá bůhvíjak technicky čistě ale zní to dobře a procítěně. Vadí mi hlavně konec, který vyšel trochu naprázdno.
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Milý film, který potěší. Ačkoli mravoučné prvky obvykle nesnáším, byly součástí už původní knihy takže tam logicky patří.Johnny Depp v roli výstředního excentrika exceluje. Rozhodně bych ocenil tak o dvacet minut delší stopáž. Velmi dobrý film i když v filmografii dua Burton/Depp lehce podprůměrný
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Jeden z mých oblíbených Burtonových filmů. Roztomile morbidní. Úvodní hudební číslo kostlivců v hospodě nemá chybu. V životě bych nevěřil, že uvidím film s obživlými mrtvolami, který bych klidně pustil dětem.
Nožnicovoruký Edward (1990)
Jeden z nejlepších burtonových počinů. Johnny Depp už tradičně exceluje v roli nepochopených podivínů. Velmi silný film co chytne za srdce.