Recenzie (115)
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Asi nejlepší film jaký jsem viděl tento měsíc. Aaron Eckhart v hlavní roli se prostě tak dlouho charismaticky uculuje až by jste si ho klidně pozvali domů na šálek čaje. Zároveň velmi pěkně ukazuje jak funguje v USA lobbing a manipulace s názorem veřejnosti. Inteligentní humor baví po celou stopáž a to natolik že na konci si říkáte:kde je dalších 45 minut? Pro fanoušky morálního relativismu povinnost.
Posol budúcnosti (1997)
Tento film je podle mne silně podcěňovaný. Uznávám že je šablonovitý a narvaný americkým patriotismem. Ale na druhou stranu je plný dobrých hereckých výkonů a děj člověka chytne. Navíc je dlouhý (tak to mám rád)
Vodný svet (1995)
Asi sem divněj ale mě se ty nízkohodnocený filmy s Kostnerem prostě líběj. Opět zajímavá a dobře pojatá myšlenka zasazená do zajímavýho vizuálního kabátu. Potěší i stopáž přesahující dvě hodiny.
Sám doma a bohatý (1994)
Hloupé, nudné a křečovité pokračování. První díl měl nápad a další byly už jenom bezduché pokračování s úmyslem vytěžit co nejvíc peněz. Umělý a křečovitý film pobaví jenom děti. Paskvil
Kameňák 3 (2005)
Větší blbost snad ani splácat nejde. V zájmu hodnocení a v naději že se z toho stane koukatelný film jsme to přežil celé. Silně zvažuji že podám soudní žalobu za utrpěný šok.
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Nejlepší Asterix vůbec. Vtipné, nápadité a svěží. I dnes když se na to člověk podívá, tak se musí smát.
Doba ľadová 3 (2009)
První díl inteligentně pobavil snad každého. Druhá díl se z toho snažil těžit bez kapky invence no a třetí díl to dotáhl k dokonalosti. Absolutně nudné a bez nápadu. Tenhle film pobaví opravdu jenom mále děti, kterým ke smíchu stačí když se postavička o něco praští a udělá srandovní obličej. Nudné a dlouhé. Až nemožně nadužívaný Scrat (veverka). Pokud jste film viděly s úděsným českým dabingem tak si odečtěte ještě 0,75 hvězdičky. Některý chvilky a gagy ale docela pobavily a šlo se na to dívat.
Čata (1986)
Pro mě osobně jeden z nejlepších filmů. Narozdíl od většiny válečných filmů ukazuje jak často může být realita neuvěřitelně drsná a syrová.Stone zde čerpá ze své osobní zkušenosti a je to znát. Herci si museli projít opravdovým vojenským výcvikem. Právě snaha přiblížit situaci na place co nejblíž realitě z toho dělá nervy drásající podívanou. Jedna z prvních rolí Johnnyho Deppa
Česká soda (1998)
Geniální a často politicky nekorektní humor. Je dost škoda že dneska už u nás nic podobného není. Každému doporučuje se podívat přinejmenším na pár nejlepších scének na Youtube. Například ta s Krakonošem je k popukání. Vrchol české satiry
Dvanásť opíc (1995)
Výborný postapokaliptický film. V této roli mi Bruce Willis sedí daleko více než v jeho tradičních akčních rolích. Hvězdičku ubírám protože i navzdory relativně krátké stopáží se film trochu táhnul.