Recenzie (405)
Večne tvoja neverná (2018)
Je to vůbec možný? :-))))
Britannia (2018) (seriál)
Jedna hvězdička, maličká, blikavá, za české reálie. Hodnotím jako historické drama. kdyby to uváděli jako komedii, šla bych na tři.
Let (2012)
Můj vztah k hlavní postavě nebyl tak kladný jako ten jeho k návykovým látkám. Nakonec se slaboch pochlapil. Má za to jednu hvězdu navíc.
Rambo: Posledná krv (2019)
Děkuji Ti, Johne, za důstojné zakončení Tvé kariéry v Tvém klasickém stylu. Pořád každýmu říkáš, aby Tě nechali na pokoji a on nikdo neposlouchá. A drážděj bosou nohou draka uspaného psychofarmaky tak dlouho, až ho holt probudí. A že je teda dost naštvanej, je snad nad výbuch miny jasné. O tu malou válku a soukromé zemětřesení si opět padouši koledovali tak dlouho, až ty saze prostě zase bouchly. Některé věci prostě za plot hodit nelze.
Znamenia (2002)
Všemi deseti pro! Po druhém shlédnutí jsem nenašla chybu. Zvyšuji z původních čtyř na pět hvězd. Ať hloubám jak hloubám, nemohu přijít na to, co se mi na tom tenkrát nelíbilo :-))
Po čom ženy túžia (2000)
Chlapci, i když si myslíte, že byste nám chtěli vidět do hlavy, věřte mi, nechcete! :-)))))
Na zlej strane (2018)
Není to špatné. Kritika politické překorektnosti a z toho plynoucích trablů v sociální oblasti mne překvapily. Ale mám několik ale: příliš rozvleklé, dosti předvídatelné. A ten konec? :-))
U mě dobrý (2008)
Bavilo mě to. Takové milé blbnutí.
Čertova nevěsta (1975) (TV film)
Žabža je borec. Nomen omen.
Taká normálna rodinka (1971) (seriál)
Kdyby bylo možné dát hvězd pětadvacet, dala bych je. Má sitcomová láska na věky věkůch. Amen.