Posledné recenzie (128)
Ostrov (2023)
Ze správných důvodu se poslední dobou nekoukám na české filmy, no a když udelam výjimku, tak, ejhle, ono se to jen zhoršuje, film Ostrov, je kaše a slátanina. Ani nevím jestli to byla komedie nebo tragédie, ale tragické to opravdu bylo !!! Nejde o herce, ty pro prachy udělají cokoliv, ale ten kdo vymyslel tohle stupidní dílko, by si zasloužil lepáka !
Nie je čas zomrieť (2021)
To byla teda rozlučka, seriózně hořkost a pachuť, ne z toho jak to skončilo, to mě vůbec netýra, spíše ta vyzdimanost a nenapaditost tohoto dílu mě, docela zarmoutila, doufám, že teď Bond aspoň pět let bude spát než ho bude hrát prostě kdokoliv nebo cokoliv.
Top Gun: Maverick (2022)
Co na to říci, hned po Awatarovi, druhé nejlepší sci-fi tohoto roku ! Fiim o MAVERICKOVI, o tom jak moc je sakra dobrej, o tom jak, muži chtějí být jako on a ženy chtějí a to bez vyjímek, nosit pod srdcem jeho dítě ! Kde scény bez něj se dají spočítat dohromady asi na 23 sekund, no a kde není, tak se o něm aspoň v superlativech mluví. Film o tom, jak je Amerika, tedy Americké námořnictvo se svými 40let starými F18 nejlepší, prostě nejlepší a ani stíhačky 5 generace, to prostě nedávají, když je tam MAVERICK. Jakoby banda onanistů zadotovala film a chtěla vidět zase CRUISE v uniformě aby si mohli u tohoto snímku dělat dobře ! Děj : ty zlí, mají jadernej program a mají ho skoro hotový, musíme, je zničit, protože jsme světovej policajt, no a musíme u toho vycvičit bandu mladých a krásných lidí, aby jsme nakonec zjistili, že od začátku na to nikdo, krom MAVERICKA nemá ! Je prostě dobrej ! Vizuální lahůdka a velkolepá fetišistická orgie nad TOMEM CRUISEM. Nostalgik nejsem, ani jednička nebyla zázrak, ale aspoň měla příběh a děj a zvrat a dějově to něco bylo a znamenalo, tato nová šmakuláda, byla sice na pohled opravdu impozantní, jenž e to bylo vsechno, dál nic......dost přeceněné dílko. Jsem rád, že jsem na tom v kině nebyl, litoval bych peněz.