Recenzie (670)
Kate (2021)
Zvláštní mix exotického prostředí, nudných dialogů, skvělých momentů a velmi dobře vymyšlených, ale zároveň líně natočených akčních scén. Pozitivní dojmy ale převažují a rád na to mrknu znova.
Vpád (2021)
Logan Kurva-Green, kdybych si po filmu neotevřel CSFD, tak ho ani nepoznám. Popravdě jsem čekal sračku a dostal neurážející jednohubku s pár dobrými i dementními scénami.
Oheň ohňom (2013)
Slusna zanrovka
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Je to vobjektivne skoro dokonale, ale neco mi tam vzdy chybelo.
Operácia Corned Beef (1991)
Akce vyborna, od sledovacky pred konzulatem po konfrontaci s mafii skvele a vtipne. Bohuzel veskere politicko kontraspionazni pasaze, takze i cely zaver, to kazi.
Sliz (1988)
Sympaticka chujovina balancujici na hrane mei 80kovou komedii a totalnim brakem. Krasne prakticke efekty.
Nadosmrti (2021)
Gerald's game bez Geralda a bez Carly. Megan neutahne komorni film...
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Ještě větší sračka jak minule.
Umbrella Academy - Valhalla (2020) (epizóda)
Nejlepsi dil. Vsechny dialogy mezi sourozenci byly top.
Magická hlbočina (1988)
Nebylo to špatné, ale mělo se to nějak líp dramaturgicky přecedit. Takhle to vypadalo, že mistroství světa je každý týden.