Recenzie (369)
Všetko, všade, naraz (2022)
Co to sakra bylo ? Už dlouho jsme nemusel sáhnout na toto hodnocení. 140 minut utrpení při nepovedeném nesmyslu.
What Is a Woman? (2022)
Čekal jsem sexistický dokument a tak trochu povýšený pohled na ženy. Ale místo toho se mi dostal pohled na aktuální téma "přiřazování pohlavní identity" aneb každý může být co chce, ale nikdo neví o čem je řeč. A tím, že průvodce umí pokládat správné otázky a argumenty během dialogu se dostává celkem nenuceně k jádru věci. Prostě "holky mají vagíny a kluci penis" :)
Bod varu (2021)
Stručně - majstrštyk na jeden zátah.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Neuvěřitelný dno. Recyklát, který se nepovedl v ničem. Humor tento snímek nenavštívil ani v nejmenším.
CODA (2021)
Parádní drama, u kterého se člověk i zasměje, ale přeci jen mu něco chybí aby dosáhl kvalit originálu La Famille Bélier.
Čierny telefón (2021)
Velmi dobře zpracovaný temný drama-thriller s malými prvky hororu. Ethan parádní a Mr. Derrickson opět nezklamal a "Upham" měl roli, která mu prostě sedí :)
Demonik (2021)
Ta jedna hvězda je spíše za povedený trailer, který mne nalákal :( Moc si nedovedu vysvětlit takovéto zklamání z ruky Neila.
Gaia (2021)
Nápad parádní, zpracování výtečný, vizuální stránka velmi povedená, zvukový podkres žádoucí. Sice konec je takový nedocvaknutý, ale jinak příjemné překvapení. Prostě takový normální houbový čaj.
Godzilla vs. Kong (2021)
Za mne totální odreagovačka. Aneb zakopeme válečnou sekeru :)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
NA to jaké reference jsem na seriál slyšel, tak zas taková pecka to nebyla. Tu čtvrtou * dávám proto, že se jedná o korejský seriál, nikoliv o americkou produkci :)