Recenzie (413)
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Začiatky seriálu sú ťažké, cez prvé dva diely som prekúsal, Zvyknúť si na množstvo postáv a mierne chaotický dej stojí za to. Po treťom diely ma to vtiahlo a už nepustilo. Sewell a Gorman sú hlavné ťaháky, i keď Gorman má len epizódnu rolu (respektíve trojepizódnu). Svoje úlohy si vychutnávajú a keďže obaja sú dostatočne démonický, dáva to seriálu pravý šmrnc. Majú však málo priestoru na úkor iných postáv a horších hercov. Spracovanie je podľa očakávania, kvalitné.
MacGyver (2016) (seriál)
Till sa snaží byť Anderson, hudba ostala takmer rovnaká, Macove monológy ostali a žiaľ aj efekty majú rovnakú, ak nie horšiu, úroveň. Má to feeling pôvodného seriálu, no pôsobí to výrazne hlúpejšie a okatejšie (njn, lebo zastaviť roztavený nukleárny reaktor čokoládou bolo v pohode). Macov tým skôr zavadzia ako pomáha, dokonca Eads zahral asi najotravnejšieho podržtašku. Hires je tam asi len vrámci oslovenie afroameričanov a bol dopísaný počas natáčania, sexi hackerka nesmie chýbať, ako už je zvykom v nových seriáloch. Najhoršie (rozumej najviac ma to štvalo) zo všetkého však je, že Macovo krstné meno v prvých pár dieloch zaznie viac krát ako v celom pôvodnom seriály dokopy.
Hráči (2015) (seriál)
Námet je otrepaný až hrôza. Bohatí chlapci a ich problémy. Čakal som niečo na spôsob Vincentovho sveta alebo Californication ale dostal hiphopovú snahu o Raya Donovana. Zaujímavé postavy, krásna Arielle a inak vcelku klišé.
Dobre vedieť! (2016) (relácia)
Prekvapujúco zábavná relácia, ktorá stojí na Kemkovi s Jakabom. A samozrejme obligátne výborný Samo Trnka. Často to však zhadzujú otravný a hlúpy hostia.
Lego DC Super hrdinové: Útěk z Gothamu (2016)
Pan Lžyčka zdvihol hodnotenie o jednu hviezdu. Inak ide o jednohubku pre deti.
Star Wars: Impérium snů (2004) (TV film)
Hlavným problémom dokumentu je jeho téma. Každý fanúšik dá vďaka zaujímavým behind scénam 5 hviezd. Spakruky, ako nič. Tvorcovia si to uvedomovali a stavili všetko na množstvo informácií, Skáču z témy na tému, bezhlavy no oduševnene. Pre fanúšika povinnosť.
Jednotka samovrahov (2016)
Patetické a nedotiahnuté. Ayer ukázal ako nerobiť týmovku. Text mali asi len Robbie, Smith a Kinnaman. Potenciál bol obrovský. Slzičky a polonahé herečky komiksovku nepotiahnu.
Whiplash (2014)
Pekná hudobná bublinka. Bublinka krátkometrážneho filmu natiahnutého do celovečernej dĺžky. Simmonsova postava lieta medzi emóciami, Teller zažíva smutné lásky úplne nedôležité s dejom. Snaha o poukázanie opustenia sa, kvôli sláve je pekne načrtnuté no nedotiahnutá. Pre mňa dobrý film vďaka postavám a námetu, nie vďaka scenáru.
Ostrí chlapci (2016)
Ryan a Russel sú dokonalá dvojka. Humor aj akcia im sedia. Kvalitný buddy movie, ktorý by chcela prestrihat a zjednodušiť dej. Slabšie ako Kiss Kiss Bang Bang no stále nadpriemer. Shane Black jednoducho vie ako na to.
Marvel Superhrdinové (2013) (TV film)
Pár vtipných jednohubiek s postavami od Marvelu. Vtipné a akčné, takže pre fanúšikov MCU povinnosť. Spiderman s depkou je top.