Recenzie (413)
Lucifer (2016) (seriál)
Potenciál ako prasiatko Pigg Diddy. Miesto toho máme nechcené decko Mentalistu a Constantina. Fantasy scény pôsobia rušivo, ba až trápne. Vlna riešenia komplikovaných vrážd, ťahajúcich sa celý diel unavuje. Hlavne ako päť minút pred koncom vyšetrovacie kombo napadne dôležitý detail. Peckou je však Tom Ellis. Svoju úlohu a očné linky si evidentne vychutnáva a sedí mu lepšie než tesné oblečenie slečne German. Nuž škoda toho..
Stážista (2015)
Ale áno, je to milé. Prestrihať však o pol hodinu a je to i príjemné. Nevybúchať všetky 4 fóry v trailery je to i dobré. Nenechať De Nira aby sa tváril ako Alf je to lepšie. Mať lepší scenár tak i pri tom nezaspím.
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Najzábavnejší rybací útok. Hoff je kráľ sveta, Ziering a Tara našli svoje životné úlohy. Trpel som, smial som sa, hneval som sa a nechápal som. Skoro ako od Shakespearea.
Všemohúci (2015) (seriál)
Miliónpiata verzia na Housea či Mentalistu s úžasným a charizmatickým hlavným hrdinom, čo všetko videl a všetko vie. Smola, že zápletky sú doslova hlúpe a pritiahnuté za vlasy. Podľa mňa osobne škoda, že z tak dobrého námetu spravili len ďalší detektívny seriál. McDorman je však sympaťák. Kto vie, čo z neho bude.
Americký zločin (2007)
Pomalé rozvláčne tempo občas pôsobí chladne a bezcitne. Z diváka sa stáva účastník hrátok na Sylvií, ktorý rovnako ako ostatní nemôže zasiahnuť. Škoda toho pátosu na konci.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Uletene, sialene to hej. Ale vtipne to nie. Sverak a Smoljak mi nesedia evidetne. Avsak respekt za natocenie takej sialenosti a za pana Sobotu v kralovskej forme
Kuřecí pochoutka (1955)
Klasika s kohutom. Na jedeb dobry joke pridu tri slabe.
Magic Mike: Bez nohavíc 2 (2015)
Mám rád filmy robené z lásky, kde vidno, že sa protagonisti bavili. Tá radosť je z filmu cítiť. A holé rite chlapox, sexistický a bla bla.. Humor a radosť z práce je základ. Slabšie ako jednotka, ale bez Mathewa v úlohe Dallasa a Stevena na režíserskej stoličke sa inak ani čakať nedalo. Pobaví, ženy sa potešia tak prečo to neskúsiť a nezabaviť sa spolu s hercami.
Asterix a Kleopatra (1968)
Najslabši Asterix. Vedľajšie postavy sú nudné, celý film pôsobí až moc infantine.