Recenzie (137)
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Totalne ujeta jizda, ktera nenudi a obcas pobavi:o) Zavodiste bylo super;-)
Gran Torino (2008)
Nasrany dedek obcas ze sebe vyklopi nejakou tu hlasku. Nuda.
Dokonalá búrka (2000)
Orezat nudny, zdlouhavy uvod a bylo by to za 5*
Frasier (1993) (seriál)
Velmi zabavny sitcom s neklesajici urovni humoru. Cas od casu se tam fory opakuji, ale da se to stravit.
Agent (2007) (seriál)
Spion resici takove "obycejne" problemy zcela obycejnych lidi. Tu se vam zatoula pubertalni dcerka, tu se omylem zapletete s paseraky, nic neni problem, vsechny potize resi "McGyver" pres mobilni telefony, Mike Westlen:) Musim konstatovat zcela s cistym svedomim, ze 4* po nakoukani 1. serie zcela odrazeji kvalitu serialu. Prestoze jsem mel chut dat po par dilech o hvezdu vice, tak nemohu. Serial je super, hlavni hrdina je pohotovy a serial je zabavny, ale ustredni pribeh se vyviji strasne pomalu, ze mi to az nekdy i prislo zbytecne natahle:-( Jinak Gabrielle Anwar a nektere tricecka...wuaaa:-P
Smrť čaká všade (2008)
Drobatko vyssi tempo, drobatko lepsi hudbu a dal bych pet hvezdicek.
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Rise of The Lycans nepostrada vubec nic z akce, napeti a fandeni hlavnimu hrdinovi v tomto pripade, ktere jsem venoval hlavni hrdince v dilech predeslych. Pekny pribeh majici hlavu a patu je vice nez dustojnym pokracovanim (dejove predchudcem) underworldi serie:) Je to na 4 hvezdicky, jako u predeslych filmu, ale za par mimoradne paradnich scen jeste jednu pridavam. Noblesni kousek:o) Komu se libily predesle dva filmy, bude zboznovat i tento. Vrele doporucuji.
Tudorovci: Sex, moc a intrigy (2007) (seriál)
Snaha o jakous takous historickou presnost, o podrobne vysvetleni toho, jak to bylo, v rozvitych souvislostech je velkou prednosti, ale zaroven i velkou slabinou Tudorovcu. Pro nekoho tak muze byt serial sice velmi zajimavy, ale také i zbytecne protahly a obcas vlastne i docela nudny. Pro me byl.
Odboj: Bielski partizáni (2008)
Nebylo to zase tak uplne spatne. Reziser se drzel skutecne dejove linky a bojove sceny byly jedna basen. Presto jsem se na konci filmu nemohl zbavit pocitu, ze to byly sice prijemne dve hodinky, ale nic bez ceho bych se neobesel:-(
Studio 60 (2006) (seriál)
Hodnotim po pet dilech, nebot nejsem schopen se dal dostat. Tahle slatanina postrada vse krome nehorazne neskutecne unyle ukecanosti:/