Posledné recenzie (6)
Kostený tomahawk (2015)
Nejsem moc fanoušek westernových filmů, ale když je v nich špetka hororu, je to zcela jiná podívaná. Někomu se může zdát, že je stopáž příliš dlouhá, ale mně to vyhovovalo a po seznámení s postavami jsem se nemohl dočkat závěru, na kteří všichni po celý film čekají. Nezklamal a bylo to 30 minut - napětí, nechutnosti, nečekaných scén, originality. Hlavní postavy a Troglodyti zmáknutí na jedničku. Hezký 4 hvězdy závěrem.
Hush (2016)
Napínavá záležitost až do samotného konce. Docela fajn survival, který prostě v ničem nekopíruje, baví a neodtrhnete se od něj. Jediné co tomu chybí je trochu víc příběhu a poznání postav. Někomu to může přijít jako takový výkřik do tmy. Mně se Flanaganův Hush líbí.
Múmia (2017)
Nesmíte to spojovat vůbec s filmem od Sommerse, tohle je totiž úplně něco jiného. Tvůrce chce splácat co nejvíc věcí do jednoho filmu a vzniklo tohle. Je to místy odfláknuté. Některé nápady velice povedené, ale scénář bohužel pokulhává. Trapné haha hlášky a Cruise v hlavní roli, který prostě nudí a vůbec se tam nehodí. Film nezachránil ani sympaťák Crowe, ze kterého tu místy dělali debila. Na další díly tohoto Universa se nejspíš netřepu. Tři hvězdy za příběh, fantasy vizuálek a úžasnou Sofii Boutellu.