Recenzie (56)
Hrdina (2002)
Strašne blbá pseudoumelecká sračka snažiaca sa imitovať tigra a draka, jedna hviezda za vizuál, odpad za zbytok a zvlášť odpad za dementne blbý scénar...
Kronika rodu Spiderwickovcov (2008)
Ďalšie pekne zabalené hovno s totálne debilným scenárom. Kastrovaný gibon by napísal lepší...
Robin Hood (2010)
Sklamanie... Scenár pôsobí debilne, ale v tomto prípade skutočne vinou strihu a mizernej réžie(!). Výnimočne v Scottovom filme ruší aj vizuál (hoši to s rozostrovaním pozadia trochu prehnali a naaranžovanie interiérových scén a kostýmy pripomínajú skôr filmy Juraja Jakubiska ako dvesto miliónový hollywoodsky biják). Miestami som sa nemohol zbaviť dojmu, že do kina omylom poslali pásku čo neprešla postprodukciou. Bez emócií, chaotické a bez rukopisu... Naozaj to je film Ridley Scott-a?
Kráska a zvíře (2009)
Dementný príbeh, ešte dementnejšie dialógy pri ktorých som mal doslova kŕče smiechu, zúfalstva a neveriaceho výrazu. Výprava žiadna, režisér asi ani nebol a Estella Warren hrá tak mizerne, ako dobre vypadá.
Avatar (2009)
Rád by som touto cestou, venoval môj komentár k filmu Avatar spoločnosti, ktorá pre nás pripravila slovenský dabing. Zvláštne venovanie celému kolektívu, ale hlavne dramaturgovi a herečke, ktorá dabovala hlavnú ženskú postavu. Chcel by som sa touto cestou poďakovať za vašu pracu a uistiť vás, že ako človek to chápem. Z vašej práce vidieť (počuť), že ju skutočne ale naozaj celým srdcom úprimne nenávidíte. Nedá mi nespomenúť, že som na tom podobne a tiež svoje zamestnanie neobľubujem, užiera ma a snažím sa pracovať len tak, aby bolo, a aby som už konečne vypadol domov a dostal výplatu. Ako človek vás chápem. Iste si ale viete predstaviť, že by som na druhú stranu mohol napísať postoj plný injektív k vašej práci z pohľadu milovníka filmu. Úprimne oceníte, že to neurobím, o tom nepochybujem...
Oko dravca (2008)
Typická, relaxačná hi-tech popkornovka. Prvá hodina by si zaslúžila 5* a celkovo film nepovažujem až za takú stratu času. Čomu moc dobre nerozumiem je, prečo tu každý druhý príspevok copypastuje ten predchádzajúci a všetci sa predbiehajú, kto vypočíta viac filmov, z ktorých sa kradlo. No a čo? To si tu nikto ešte nevšimol, že až na pár výnimiek sa Hollywood sám kopíruje už celé desaťročia?
Lovec a prenasledovaný (2006)
Ak máte radi filmy kde ešte aj po záverečných titulkoch riešite dilemu, kto bol vlastne kladný hrdina, k tomu ešte obľubujete westerny a nevadí vám keď končia ako filmy Davida Lyncha; Seraphim Falls je stvorený presne pre vás. Keby toto natočil režisér s množstvom uctievajúcich fanúšikov, určite by ho rozkošou poslintali. No pre David Von Ancken-a to obávam sa bude znamenať návrat k seriálom.
Evil Cult: Tajomstvo Kung-Fu (1993)
Mám slabosť na filmy o bojových umeniach, obzvlášť tie z ázijskej produkcie, no tento je zo všetkých najhorší. To, že herecké výkony u 90% Hong Kongskej produkcie stoja tak akurát za afektované pousmiatie vieme všetci. Príbehy väčšinou tiež a tak sa tešíme aspoň na poriadny bojový nárez s trochu stráviteľným a minimálne uveriteľným príbehom. Pri tomto filme všetko platí dvojnásobne, herci sú ešte afektovanejší, scenár akoby ani nebol a tak som po hodine začal pretáčať aspoň na bojové scény. V tomto prípade sa ani na tie nedá pozerať. Len tak „zprdele“ skúste si kuknúť Tiger a drak a potom si pustite toto. No prichystajte si lavór do ktorého budete dáviť.
Ticho na zemi (1985)
Normálne by som tomuto dal takých 75% no keď vezmem do úvahy v ktorom roku to bolo natočené, krajinu vzniku a kvalitu porovnám s filmami aké produkuje moderný Hollywood, tento novozélandský klenot by mal dostať niečo okolo 7*. Pre fanúšika apokalyptickej sci-fi je tento film "povinné čítanie".
Osobná spravodlivosť (2007)
Predstavte si film ktorý režírujú dvaja ľudia. Prvý si myslí, že je Fincher, druhý zas Greengrass. Ten prvý dostal od producenta hlavné husle a do toho mu ten druhý neprestajne vrieska: „Teraz by sa to malo triasť, fuj tento záber je statický, ešte aspoň dvakrát to strihni...atď.“. Asi podobný boj musel mať v hlave Andrew Lau Wai-Keung, keď točil The Flock. Už si len pridajte scenár zo slabšieho dielu komisára Rexa a dostanete ďalší filmový potrat roku 2007.