Recenzie (1 495)
Rány (2019)
režisérom je Bubák Anvari 😂
Tone-Deaf (2019)
vedel som že sa na tých 1* komentoch dobre zabavím ((:
Furie (2019)
Neuveriteľne jednoduché. Už sa skoro ani trochu neunúvajú (po vzore predchodzích podobných filmov) ukázať ako prišlo prosté vietnamské žieňa k svojím fantastickým bojovým schopnostiam, len bije a bije a bije a bije xDD. Bije sa skoro ako Bruce Lee, strieľa ako James Bond, yeah well...
Lucky Day (2019)
malo to momenty aj za 3**
10 000 pred Kristom (2008)
becaaaause I like it ! ((:
To Kapitola 2 (2019)
Ku koncu sa z toho stala zúfalá kravina. Celkovo to bola postupne (oveľa) skôr komédia ako horror.
Umenie sebaobrany (2019)
((: ... funny. (som v pokušení dať až päť 😂 )
Bulldog Drummond ve slepé uličce (1937)
yeah, Bulldog, go.............. srandovné meno, prezývka, so tough 😂
Encounter (2018)
toto mi zobralo aj to málo chuti, čo som mal, si ten film pozrieť (a bolo to pravdepodobne zábavnejšie čítanie ako film :) -- https://www.flickeringmyth.com/2019/09/movie-review-encounter-2019/
Haunt (2019)
nehanebná kópia niečoho čo som videl pred rokom