Recenzie (1 495)
Ďáblovi běžci (2019)
Tieto filmy Cagea, Seagala a iných vyslúžilcov majú tú výhodu, že aj keď si ich vôbec nepozriem, vždy sa dobre zabavím čítaním komentov k nim, tu na csfd. 😄
Cats (2019)
ugh
Dva papežové (2019)
pri tejto príležitosti som si prečítal: 'Christianity as default is gone': the rise of a non-Christian Europe
Zombieland: Rana istoty (2019)
Zombie fajty naprosto nudné a ten záverečný, ej džouk. Dve ** za ten zvyšok.
6 underground: Tajné operace (2019)
zooooofalá peeeeeeeeetchovina ! Keby som mohol, zavriem Baya do blázninca, navždy. A na rok aj všetkých čo tomu šitu dali 5**
Rambo: Posledná krv (2019)
Slabšie 4**, vďaka Stallonemu a Rambo nostalgii, ale réžiu a scenár to má len za 3**. Brutalita bola miestami dobrá, ale tá všetko nezachráni............. update po 1 dni: znižujem na 3, lebo teraz, s odstupom, vidím že to je skutočne len priemerný film ktorý si pomáha najmä brutalitou a dokonca aj tá vlastne pokrivkáva - napr čo je to za primeranú pomstu za niekoľkodňové extrémne psychické utrpenie zakončené smrťou, keď vinníka raz dva zabijem pričom ešte chvíľu pred smrťou ten vôbec netušil že ide umrieť, naopak, cítil sa "na koni". To je veľmi milosrdná smrť. Slabota. Asi znížim až na dve
Zlatokopky (2019)
tie tresty čo dostali... skutočne trestajúce a odstrašujúce..... they scared the shit out of me lol
Blíženec (2019)
záverečná akcia bola prachbiedna, generic
Kuriér: Zásielka smrti (2019)
Olga !! 👍👍 💖 Toto je jej životný typ role, už v ňom bola toľko krát a stále rockz ((: . Tie jej smrteľne vážne bitky s gorilami sú tak nerealistické, až sú milé a zábavné lol. (prvá polka je za 2** lebo hrozne naťahovaná, potom to už je lepšie)
Brahmaputra: Himalájska rieka (2017) (seriál)
sssuper :)