Recenzie (10)
The King's Man: Prvá misia (2021)
?Spoiler? To, co sa stalo jeho synovi... Jeden z najsokujucejsich momentov mojej fimovej sledovacej kariery. Level zabitie Jon Snow-a, alebo Jackova veta z LOST "We have to go back, Kate". Fjuu.
Cherry (2021)
Keby to vidim pred 10-15 rokmi, tak som paf. Ale tuto tematiku, pribeh sme uz videli nespocetne krat. Nic nove film nedoniesol.
Mandalorián - Kapitola 6: Väzeň (2019) (epizóda)
Začína mi vadiť, že sa dej nikde neposúva. Baby Yoda je tam doteraz zbytočný (okrem nosorožca). Keby ho našiel v nasledujúcej siedmej časti, sme tam isto.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizóda)
Velmi sklamany z tejto epizody. Zbierame armady dve serie a nakoniec si jeden drak poradi sam. Priliz rychlo sa toho chceli zbavit tvorcovia a to mi je luto. Requiem pre Battle of the Bastards. Tak som sa tesil, ze to Sapochnik reziruje. Smutne...
Bohovia Egypta (2016)
Rezia velmi slaba, ale zaujimave, ze humor u mna fungoval medzi Jamie-m(Horus) a chlapcom. Asi opak The Predator, kde napriek plno postavam som asi ani nezasmial.
Nepřátelé (2017)
Posledna scena s vlakom je hodna piatej hviezdicky :)
Venom (2018)
Zachránil to Tom Hardy svojim talentom. Inak by to bola rutinná práca.
V utajení (2017)
Film klasika, ale herecky velmi dobre zahrane, ci uz Noomi, John, ale aj Orlando, ktory tu je naozaj len vedlajsia postavicka.
Pod rúškom noci (2016)
"If I tell you to clean the shit out of my toilet, guess what you do?" Najvacsia hlaska, co som asi pocul :D
Noe (2014)
Ktori nepoznate bibliu.... tento film nema nic spolocneho s Noachom a jeho pribehom.