Recenzie (121)
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Nevím jak si pomoct, ale přijde mi to jako opakování furt toho stejného dokola.....
Kotel (1998) (relácia)
Nějaké díly byly úplně výborný!! Především když se přijel uvařit do kotle nějaký člen KSČM:)
Svadobná noc vo Vegas (2008)
3 a půl hvězdy. Takto vysoké hodnocení film získává především díky tomu, jakou slabost mám pro Cameron Diaz. Ve filmu bylo od začátku jasné jak vše skončí, ale rozhodně jsem po něm zůstal velice pozitivně naladěn. Bylo to pěkný.....
Križovatka smrti 3 (2007)
Filmu dávám dvě a půl hvězdy. Objevilo se zde pár solidních hlášek: He is Me (name) and You are Yoo (name) :) Líbila se mi taktéž při jedné z přestřelek scénka s "Throw me a gun" :).... Taková lehká komedie na čtvrteční večer:)
Odpadlík (1992) (seriál)
Kdysi jsem to žral:)
18 Year Old Virgin (2009)
Od prvního střihu mi bylo jasné, že to bude opravdu pořádná sr.... Z donucení jsem se na tento film dodíval do konce a naprosto nedovedu pochopit, jak někdo vůbec mohl natočit takovou blbost. To byl nejubožejší film, který jsem snad kdy viděl. Nemůžu ani shrnout o čem ten film byl - byl naprosto o ničem. Kamera hrozná, zvuk hroznej - všechno mě motivuje k tomu dát bez váhání největší ODPAD!!!
Láska nebeská (2003)
Moc pěkný film. Spousta nových nápadů.....Jsem dojat:)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Ve filmu bylo spoustu originálních vtipů, kterým se nešlo nezasmát, ale bylo v něm i spoustu ubohých a trapných scén, které tento film posílají do té horší poloviny žebříčku mnou shlédnutých filmů.
Ucho (1970)
Tak ovšem tomuto filmovému počinu patří veliký potlesk. Naprosto geniálně zvládnuté dobové drama. Bez váhání dávám 5*
Leon (1994)
Skvělej film.....