Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
5.serii pozretych za asi mesiac... samozrejme sa nasla vata a niektore diely boli len preto aby boli ale linia s Writhami a Replikatormi sa mi hoodne pacila a tak trochu ma mrzi ze to po 5.serii skoncilo
Simpsonovci (1989)
Zúfalé manželky (2004)
Star Wars: Klonové války (2008)
Naruto: Šippúden (2007)
Je to lepsie ako predchadzajuci Naruto. Dospelejsie a konecne sa poriadne spozname s Akatsky (ci ako sa to pise) a to ma na to baví najviac :) I ked fillery boli jedna velka nuda a opakovanie tej istej vety dookola (kto videl vie o com hovorim).
Nezvestní (2004)
proste bomba
Fringe (2008)
Najlepsi sci-fi serial poslednych rokov. Waltra si zamiluje snad kazdi a ostatni su tiez hodne fajn Olivia mi akosi prirastla k srdcu :) Napad s paralernym vesmirom sa nadherne rozvijal pocas celej druhej serie a od tretej cakam velke veci.
Ted a spol. (2009)
Dlho som sa takto pri nejakom serialy nenasmial dokonca ani pri HIMYM. Najlepsia postava je jednoznacne Veronica ktoru si oblubia asi vsetci. Na druhu seriu sa neskutocne tesim.