Posledné recenzie (27)
Ida (2013)
Je pozoruhodně jak jednoduše a elegantně dokáže tenhle film mluvit o těžkých a hrozných věcech, aniž by soudil a obviňoval. Je to spíš meditace na svobodou a duchovní cestou člověka. A ty obrazy a hudba! Opravdu krásný film.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Mám moc rád filmy Marka Najbrta , tohle je ale podle mě bohužel promarněná šance. Natočené, zrežírované a zahrané je to dobře, problém je podle mě ve scénáři... Ono to moc nefunguje jako satira, ale spíš jako komentář k politice který vás napadne při sledování zpráv nebo nad politickou reklamou. Občas se objeví docela dobrý vtip, ale občas dojde i na debilní pointu typu "na Krym a do Krymu" a tu by neuhrál ani Felix Holzman.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Snad jediný český seriál, který se nebojí být vtipný (i za cenu že to nebude pro každého).