Recenzie (109)
Špeciálna zásielka (2008) (TV film)
Na film jsem se podívala jen kvůli Lise Edelstein a vůbec to nebylo špatné. Příjemná, místy i vtipná oddychovka se sympatickou Lisou Edelstein. Prostě další příspěvek mezi ty lepší novodobé americké komedie, od kterých nic než hodinku a půl průměrné zábavy nedostanete.
Futurama (1999) (seriál)
Futurama je dle mého názoru lepší než ty nové díly Simpsonových, při jejichž sledování mám občas pocit, že si je tvůrci snaží vycucat z prstu. Dr. Zoidberg je jedna z nejlepších seriálových postav. Pokud možno, sledujte v originále.
Ozveny mŕtvych (1999)
Překvapivě velmi překvapivé, ač jsem zpočátku od tohoto filmu nic neočekávala. Je to ale jeden z nejlepších snímků tohoto žánru, co jsem za posledních pár měsíců, možná let, viděla. Konečně něco, u čeho se člověk nenudí, protože se zde neustále děje něco zajímavého. Skvělý příběh, ve kterém vše tak dokonale do sebe zapadá a úžasně nadupaná atmosféra spolu se skvělými herci vám zajistí dostatek zábavy i napětí.
Let Fénixa (2004)
To opravdu nebylo vůbec, ale vůbec špatné. Tohle je, tedy alespoň podle mě, jeden z filmů, který si zaslouží vyšší hodnocení, než hořkých 58 procent. Je pravda, že příběh byl možná klišovitý, ale já jsem se ani chvíli nenudila. Počáteční havárie je naprosto dokonalá a herci svou úlohu zahráli výborně. Nádherná kamera, několik dalších velmi dobře natočených a napínavých scén, zajímavbá hudba a vůbec je to moc pěkný film s neustálými dějovými zvraty. Dávám 75 %.
Black Books (2000) (seriál)
Je toho málo, co z britské tvorby nemusím a tohle mezi to patří. Vůbec ničím mě to nezaujalo. Až moc přiblblý humor, hluché scény, prostě o ničem. V tomhle případě nechápu tak vysoké hodnocení. Blackadder je o 70% lepší.
Ong-Bak 2 (2005)
Film, který potřebuje svým způsobem vynucenou zápletku, aby mohly vzniknout jedny z nejlepších bojových scén, jaké jsem v akčním filmu viděla.
Deti noci (2008)
Jedna hvězdička za Jirku Mádla, který by měl konečně dostat šanci hrát v nějakém kvalitním českém snímku, protože on hraje opravdu velmi dobře. Jinak film o ničem, svým způsobem bez děje, neustále to samé dokola. Je to vlastně celé postavené na smutných obličejích Marthy Issové, které se zde jako Ofce nedaří a musí se s něčím neustále vypořádávat. Pro mě nuda a zbytečný film.
Jeeves and Wooster (1990) (seriál)
BOŽSKÉ! Je úplně jedno, zda-li jste původní podvídky P. G. Wodehouse četli, nebo ne. WHAT HO!
Čtyřicítka na krku (2003) (seriál)
Naprosto skvělý britský sitcom, který si zaslouží mnohem větší pozornost.
Dívka z Ria (2001)
Nechápu, jak je možný, že po přečtení scénáře měl Hugh chuť do tohole jít. Jediné, co stojí za vystihnutí, jsou Laurieho taneční kreace (ten chlap umí snad všechno), samotný Laurie a pár vtipných scének. Všechno to na mě ale působilo moc americky. Ne, že bych něco proti americké filmové kultuře měla, ale od britské produkce jsem čekala něco trošku jiného. Pro fanoušky Hugha asi povinnost, ostatní o nic nepřijdou, pokud toto neshlédnou.