Recenzie (109)
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
Mr. Nude.
Miranda (2009) (seriál)
Prostě hilarious. Všechny postavy jsou naprosto skvělý. Druhá řada už trochu poklusávala, ale i tak dávám plný počet.
Bláznivá strela 33 a 1/3: Posledný trapas (1994)
Dlouho jsem se rozhodovala mezi jedničkou a trojkou, ale to předávání Oscarů je prostě o něco lepší než ten baseball. :)
Ed Wood (1994)
Dokonalý film s ještě dokonalejším Deppem.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
To byla Amerika.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Parádička. Některé komentáře asi nikdy nepochopím.
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Kdyby nebylo těch posledních 20-ti minut, dala bych za pět.
Jackass 3D (2010)
Pořád stejně dobrý!
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
No to mě po*er.
Paul (2011)
FUCKING AWESOME! :)