Obľúbené seriály (5)
Červený trpaslík (1988)
Hale and Pace (1988)
Tyhle neskutečné shluky scének a skečů, doplněné mistrným dabingem nejde ohodnotit jinak. Skoro tak dobré jako Červený trpaslík. Opepříme! :-)
Haló, haló! (1982)
"Poručík se mnou nemluví, od rána mi řekl jen "Heil Hitler" ... jeden z nejlepších britských sitcomů. Pravda, některé díly jsou slabší a moc se nepobavíte, ale jako celek je to brilantní. Poručík Gruber ve svém tančíku, gestapák Herr Flig a další nezapomenutelé postavy. Bodré podoledne!
Knight Rider (2008)
Veselá farma (2007)
Tohle se jinak než pěti hvězdami ohodnotit nedá. Skvěle technicky provedené, třeskutě zábavné a je jedno, jestli vám jsou dva roky, nebo 50. Pobavíte se stejně. Prostě 7 minut našlapaných kvalitní, vtipnou animovanou podívanou. A některé ovce si prostě zamilovat musíte. Shaun je fajn, ale já osobě žeru tu vypasenou, co se zásadně musí kamkoli tlačit a kde může vše sežere. Než pomalu každý druhý současný večerníček, dejte prosím raději tohle. Britové válí, nic naplat.