Posledné recenzie (136)
Hatched (2021)
Ujetý. Tohle nechápu jak někoho napadne. :D Ale pořád to není špatný. Hlavní herec trochu nic moc. I ta reakce na to první rozklepnuté vajíčko mi přišla divná
Hollow (2021)
Tohle není úplně typická Clarkova práce. Je to krátký projekt který dělal na filmařském kurzu. Ale stejně je to neskutečně působivé, a ty experimentální umělecké obrazy jsou úžasné. I když to nemá v podstatě žádný příběh člověk si tam hned vloží nějaké vlastní vysvětlení.
Rest (2021)
Okaaay... Umělecké, strašidelné, s ovladatelným snem a příznakem s parohama. Kdybych to viděl když mi bylo 11, tak řeknu že to je nejlepší film na světě. Ale i teď se mi to dost líbilo :D