Recenzie (24)
Sandman (2022) (seriál)
Všem se dopředu omlouvám, ale nemohu tento seriál jako celek hodnotit pozitivně. Fantasy část je super, jen mi přišlo, že na světě jsou bílý lidé a heterosexuálové v menšině a že každý chlap je sexista. Čekal jsem fantasy seriál, ale Netflix tam musel zase nasrat tunu svých sraček, které se k tomuto seriálu vůbec nehodí a zkazily mi celkový dojem .
Matrix Resurrections (2021)
Řeknu to krátce, béčko co se snaží hrát na áčko. Vizuál velmi pěkný, ale z děje mám rozpolcené pocity. Až film uvidím podruhé, bude se mi lépe hodnotit.
The Rookie - Krst ohňom (2021) (epizóda)
Souhlasím s EriCnor, menšiny jsou nej a ostatní jsou, homofobní rasistický antifeministický dementi jste hetero a nebo bílej, tak je to špatně. Být policajt je špatně, být bílý je špatně. Ta pohoda klídek předchozích sérií mi strašně chybí..
The Rookie - Dôsledky (2021) (epizóda)
Od třetí série čekejte, že všichni bílí jsou rasisti všichni heterosexuální jsou homofobové, všichni policajti jsou svině co zneužívají pravomoce a všechny ženy jsou ponižováné a utlačované. Seriál není objektivní od 3 řady a chybí mi ta fajn atmosféra předchozích sérií.
Wonder Woman 1984 (2020)
Asi jsem od toho čekal moc a nebo nevím. Jednička byla super a dostala ode mě 5 hvězd, ale tady je super jen začátek z jejího dětství a pokouknutí na filmy z 80 let. Během filmu i na konci máte otázky (většinou né moc důležité, ale hromadící se) na které nedostanete asi nikdy odpověď, takže na konci máte více otázek než odpovědí. Na takový velkofilm je děj a scénář velmi slabý a kde se film snaží v divákovy vyvolat emoce, tak se mu to moc nedaří.
Môj kamoš špión (2020)
komedie čistě pro USA, nějak jsem se nezasmál. Děti jsou tu extra chytré už v 9 letech (i když je prokázáno, že USA má jedno z nejnižších IQ na světě) a humor absolutně bez humoru.. Strašně jsem se těšil a prd z toho... Snad asi nejhorší film, kde Bautista hrál...
Čierny panter (2018)
Miluju filmy od Marvel a chtěl jsem dát aspoň 3 hvězdy a možná i 4, ale jak jsem viděl film podruhé, tak už mě vůbec nebavil... Hlavně chci taky pomoct snížit hodnocení, protože si nezaslouží vyšší hodnocení než jiné MARVELOVKY.. Tento film patří k top 3 nejhorším od MARVEL za posledních 10 let.. V kině se mi velmi líbil, ale to nadšení vyprchalo hned po tom co jsem odešel z IMAX....
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Podle mě už jednička byla nejlepší MARVELOVKOU.. Dvojka byla o dost jiná, ale pořád stejná jako jednička.. O trochu více postav, více emocí(při kterých jsem chtěl brečet), víc humoru u kterého jsem se od srdce zasmál a hlavně výstřední postavy a překvapivé zvraty a halavně o dost větší nebezpečí... Prostě topka mezi filmy....
Kolos (2016)
Tomuto filmu jsem dal 4 hvězdy z několika důvodů. Hlavně jde o to, že jsem si původně myslel že to bude komediální sci-fi(což částečně je), ale asi tak v půlce filmu jsem pochopil, že je to vedlejší příběh. Hlavní linka která se rozjede tak v půlce a běží hlavně už od začátku, je tak trochu temnější a ze života. Film je spíš o tom co vše dokážeme dělat za špatnosti a co vše nás v životě ovlivňuje... Monstra potom začnete spíš chápat, jako drsnější ukázku lidského chování. Dobro a Zlo... A hlavně celkem originální námět...
Hotel Transylvánia 2 (2015)
Podle traileru jsem čekal filmek nabytý převážně humorem, bohužel všechen kvalitní humor spotřebovali do traileru a na film jako celek, zbyl jen ten bezduchý a nic moc.... Ale i tak je děj zábavný a pro všechny věkové kategorie. Prvnímu dílu se sice nevyrovná, ale i tak z něj nebudete zklamaní..(v originálním znění, je nejlepší drákulovo nářečí)..