Posledné recenzie (695)
Bullet Train (2022)
Tak jsem to ze srandy pustil, že to bude asi konina a ona to byla kvalitní koňská zábava! Spousta zvučných jmen a známých obličejů (a spousta z jich dostala prostor pouze pár vteřin), hlavní tahouni příběhu sympatičtí, zpracování roubovaná Tarantina s Rodriguezem. Mělo to šmrnc, spousta vtipů. Nové zajímavé nápady jak dekapitovat nepřítele. Trošku mě zamezel White Death. Celý film byl popisován jako polobůh a když dorazí na scénu, tak zen pocit nemáte. Měl by z něho sálat větší strach. Ale to je jen malá trhlinka na ocelové solidní koleji, po které se prostě musíte projet jako mašinka Tomáš.
Zabiják (2023)
Příjemná odreagovačka bez složitého plotu. Michael to zahrál excelentně, jeho myšlenkové pochody jsou hlavním tahákem. Líbila se mi bitka na floridě, která nebyla doprovázená akční hudbou, ale jen ambientním rytmem, to tomu dalo zajímavý punc. Škoda, že všechny oddělá, ale tak nějak to patřilo k premise filmu.
Líbáš jako Bůh (2009)
Tak Líbáš hako ďábel jsem viděl před lety a teď jsem sjel první díl téhle šílené frašky. Někdo se tam fakt snažil z toho něco vykřesat, všechny ty emoce, hudba, dramata k tomu vybízí, ale vůbec to nefunguje. Je tam tolik balastu a nevkusu, že si to zaslouží maximálně tu jednu hvězdu.