Recenzie (316)
Čierna labuť (2010)
Jasny tah na Oscarovou branu!! Jak po strance reziserske, filmove, tak herecke! Necham se jen prekvapit, kolik "goalu" tam tenhle film napali.
Ong-bak (2003)
Vydrzel jsem az po honicku v riksach.. Abych byl uprimny, bojove umeni a kaskaderske kousky hlavniho hrdiny byly opravdu vyborne a zapamatovatelne. Uz pri jeho stinovani na zacatku filmu bylo videt, ze opravdu hodne umi! Bohuzel pro Tony Jaa filmu chybelo vsechno ostatni...rezie, herci a asi i penize. Ze se da v roce 2003 natocit film, kvalitou srovnatelny s hongkongskymi becky 70tych let , je skoda. A kdyz takhle zaslapete do zeme moznou budouci hvezdu kung-fu, chcete-li akcnich filmu, je to navic smutne.
Karate Kid (2010)
Jedina vec co me na filmu vadi a nesedi je ta "cinska propaganda".Kouknete se, jak je u nas vsechno krasne, moderni, lide jsou tu mili, spokojeni a stastni // pod tou peticipou hvezdou nacpanou do nekolika zaberu.Take strycek Mao nechybi //. Krasny svet , tahle Cina... No ale dobre, beru to tak , jako "chceme u Vas natocit film, trochu Vam vlezeme do prdele a udelame par ustupku.. Cilova skupina divaka pro tenhle film , jsou hlavne deti prechazejici pomalu do teenagerovskeho veku a ktere s tim vyse napsanym nebudou mit problem ani za mak. V porovnani s puvodnim Karate Kidem mi jako vitez vychazi tenhle novy. Zestarly Jackie Chan ma dustojnou roli jak usitou na miru. Jsem rad ze se nepitvori v nejake saskarne. Stale toho dokaze predvest az dost. A mlady Smith? Bavil me! Myslim, ze se tu o protekcniho chlapecka nejedna a ceka ho skvela budoucnost. Bojove sceny az neuveritelne veruhodne a dost drsne / prihlednutim na vek detskych bojovniku / , ale nic na skodu. A jestli Jaden umi jen polovinu z toho co je videt ve filmu, ma muj respekt!
Američan (2010)
Enspigl to napsal presne.... neni co dodat a opisovat jiz jednou napsane,nema smysl. Jen vic takovych filmu prosim. V dnesni zaplave nekterych komercnich hruz , je to jako kvet na pousti.
Ip Man 2: Majstrovo víťazstvo (2010)
O hodne slabsi nez predchozi dil.Pritom do trech ctvrtin filmu bych se drzel ctyr hvezd.Drzet dej treba jen na sebeprosazeni se v konkurenci jinych skol a mistru by filmu uskodilo mene , nez zaverecny souboj s boxerem.To uz bylo opravdu utrpeni. Navic je pul ctvrte rano a za probdelou noc nad takovym filmem bych si nejradsi nafackoval!
Vojna policajtov (1979)
Velke zklamani! Castecne moji chybou. Cekal jsem "puvodni" verzi-predlohu Valky policajtu (tedy te s Auteuilem a Depardieu ,tzn. 36 Quai des Orfevres). A ono jde o uplne neco jineho! No, skolackou chybou jsem dal na cesky nazev a potvrdil si,ze delam dobre, kdyz si filmy zalohuji v originalnich nazvech. Jinak k filmu, dam odkaz na...... DJKOMA , ten to pise presne!!
Nesmrtelný život a smrt Mikiho Volka, rokenrolového krále (1997) (TV film)
Diky citlive ctenemu pruvodci Radovana Lukavskeho ( pro ten dokument obrovske plus ), zvedam na ****.
Na Zlatom jazere (1981)
Pro me jasny a ukazkovy prototyp "petihvezdickoveho" filmu ....do ktereho se da zamilovat!
Piraňa 3D (2010)
Kelly Brook!!! :)
Král Šumavy (1959)
Kvalitni film, se skvelym hereckym obsazenim, silnou atmosferou doby a exterieru.....proto hodnotim jen jako "detektivku" ****. Ideologie tehdejsiho rezimu bohuzel zkurvila co se dalo! V tomto pripade vyuzila potencial kvalitniho filmu a prekroutila si dej k obrazu svemu, tedy svym potrebam.